HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
2 TANE KRALİYET ALTINIM BE 970K VARDI BENDE. 1 TANESİNİ SATTIM 1T 970K OLDU 2. Yİ DE SATTIM PARAM 0 OLDU. SONRA DEPOCUYA GİTTİM VE KRALİYET ALTINI AL DEDİM. PARAM 970K YA İNDİ 1 TANE KRALİYET ALTINI ENVANTERE GELDİ. BAŞLANGIÇTA 2 TANE KRALİYET ALTINI VE 970K VARDI. SONRA 1 TANE KRALİYET ALTINI VE 970K KALDI :s BU DURUMU NASIL DÜZELTEBİLİRİM :s
NOT : DAHA ONCE ACTIĞIM KONUYA KONUYLA ALAKASI OLMAYAN CEVAP VERİP KİLİTLEDİLER. SONRA NİYE TEKRAR KONU ACTIN DEMEYİN
NOT : DAHA ONCE ACTIĞIM KONUYA KONUYLA ALAKASI OLMAYAN CEVAP VERİP KİLİTLEDİLER. SONRA NİYE TEKRAR KONU ACTIN DEMEYİN
Hesap Bloğu AçıLınCa AlışVeriş YaparSan 970 m Paranı BitirDikTen Sonra Bi alışVeriş Daha Yapacaksın KayboLan 1 T Geri Gelecek Yani AnLayacaGın Paranı harCıyCan 

ŞöyLe SöyLeyim o 970 m Bi çara AkTar Hesabında 0 YanG Varkende Bi Alışveri Yap Ticaret blogun AçıLDıYSa Tabi Mesela 10 M Luk Bişey aLdın Paran 0 Ken 990 milyon oLacak
KaPiŞŞ!!
KaPiŞŞ!!
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 846
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K

:l03: