Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

send Error report? yardm çaresi yok mu unun

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan faruk232323
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 642

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar crossfireyi açıyorum id şifre yazıyorum lobbyde bölüm ararken aynen şöyle bir hata çıkıyor :
send Error report?
Tamam ,İptal diye iki seçenek var herhangi birine tıklayınca oyun kapanıyor .

Not:Kesinlikle hack açmadım veya açmaya tenezzül etmedim.

Lütfen Yardım Edin :mad:
 
kardeş ayni hata senin dedigin gibi bendede weriyo hac.k falan yok oyun sildim tekrar yükledim olmadi ilk sevindim 2 satt hata wermedi sonra yine werdi bu hatanin tam cevabini kimse bilmiyo nerdeyse
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst