HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar crossfireyi açıyorum id şifre yazıyorum lobbyde bölüm ararken aynen şöyle bir hata çıkıyor :
send Error report?
Tamam ,İptal diye iki seçenek var herhangi birine tıklayınca oyun kapanıyor .
Not:Kesinlikle hack açmadım veya açmaya tenezzül etmedim.
Lütfen Yardım Edin
send Error report?
Tamam ,İptal diye iki seçenek var herhangi birine tıklayınca oyun kapanıyor .
Not:Kesinlikle hack açmadım veya açmaya tenezzül etmedim.
Lütfen Yardım Edin

kardeş ayni hata senin dedigin gibi bendede weriyo hac.k falan yok oyun sildim tekrar yükledim olmadi ilk sevindim 2 satt hata wermedi sonra yine werdi bu hatanin tam cevabini kimse bilmiyo nerdeyse
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 566
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 442
