Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

FearlessMt2 Admin Panel 1.0 (Türk Yapımı) Admin Panel

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mizmiz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 653
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ÖZELLİKLERİ
*Adminler için Her Ayar Eklenmiştir.
*Kurulum Tamamen Otomatiktir.
*Panel Üyelikleri MySQL'de MD5 ile Şifrelenerek login Adlı Tabloda Saklanır.
*Giriş Yaptıkdan Sonra Yeni Üyelik Ekleyebilir veya Silebilirsiniz.
*Giriş Yapmadan Panelin Hiçbir Sayfasına Girilememektedir.
*Hesap Ayarlarından Birine Ban Attığınızda Bir Neden Seçiyorsunuz o Seçtiğiniz Ban Nedeni why_ban adlı Tabloya Kaydediliyor.
*Bazı Menülere Alt Menüler Ekleyerek Küçülttüm Diğer Türlü Çok Fazla Menü Oluyordu.
*Eğer Db'ler Paylaşıldığında Beraberinde Verilen Paneli Kullanıyorsanız (Çince Olan) Shop Kategori Ayarlama Bölümünden Shop Kategorilerinin İsimlerini Değiştirebilirsiniz.
*Panel 1024x768 Ekran Çözünürlüğüne Uygundur.

ÖNEMLİ NOTLAR
*Kurulumu Yaptıktan Sonra Klasör İsmini Değiştirin.
*Çıkış Yapmadan Siteyi Kapatmayın.
*Kurulumdan Sonra İnstall Klasörünü Silin Yoksa Başka Birisi Ordan Kendine Üyelik Açarak Serveri Dağıtabilir.

KURULUMU
*İndirdiğiniz Winrara Sağ Tıklayıp Buraya Çıkar Diyin.
*apanel Adlı Klasörü Serverinizin Sitesinin wwwroot Adlı Klasörüne Atın.
* adresiniz/apanel/install Adresine Girin.
*Gerekli Bilgileri Doldurun ve Tamam Deyin.
*Db'nize Gerekli 2 Tablo ve Bağlantı php'lerini Oluşturacaktır.
*Oluşan php'leri apanel Adlı Klasöre Atın.
*İnstall Klasörünü Silin. (Silmezseniz Kötü Sonuçlara Yol Açabilir)
* adresiniz/apanel Adresine Girerek Aldığınız Üyelikle Giriş Yapın
*Admin Panel Karşınızda


İşte Resimler..

71480034.jpg

78022919.jpg

89866109.jpg

47598208.jpg


Resimleri Göremeyenler İçin :






İşte Linkler ...





Lütfen Yorumlarınızı Eksik Etmeyinn...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst