Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

WolfTeam Pvp açılsa oynarmısınız ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Pr0Fessi0NaL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 873

WolfTeam Pvp açılsa oynarmısınız ?

  • Evet,süper olurdu .

  • Hayır,herşeyin kolayı çıktı zaten


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hayır Oynamazdım hersey cok zevksiz olurdu herkezde tüm güclü silahlar kurtlar cok sıkıcı :D
 
Hayır Oynamazdım hersey cok zevksiz olurdu herkezde tüm güclü silahlar kurtlar cok sıkıcı :D

Doğru olabilir ama herkezde olcak diye birşey yok :D. Örnek karakter aylık 20.000 Altın ise Özel Eşya Paketi 150.000 altın olcak.O kadar beleş olmucak herşey :D Böle birşey olsa oynardım.Birde Metin2 PVP Serverlerinin ilk Çince cıktığı gibi olmucak.Türkçe olcak :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst