Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Kardeşinizden (ßenden) Nicler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alimania
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 293

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

***Ben şeni, son Rondo bisküvimi veyecek vede yolculuya çıktıyında aykandan ülkey çikolata yemeyecek kadar şok seviyoyum…
** hayaTıma föN çekTirsem düzeLir mi??!!
**koskocaman bı palavra kım ıster senı defol buralardan!..
**kaLdır ayaqını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!..
** Ne zaman eskiyor sevgiler? ödenen bedellerin acısı geçince mi?
** Ce E ! Çık orTaya birdeN..!Ce e kayboL hadi yeniden!..NereLere sakLandın sen!..sobeLerim affeTmem qörmessem!
** qösLerimin önünden kayboLup qider hayaT saqLanırm..
**aLdandm qördüqüm masaLLara…
** YorqunuM ösLemekten hayaLini!..
** kime çarpsam kendimi ve toplasam bildiklerimi payı sen paydası sen…
** küLüsTür bu ruHun özZrü yoqqi bnde!..
** yaLakaLıqı beniMseyeNLer sewiLsn ben buyuM kimseye ihTiyacım yoq!!..
** warLık bir harfTr sen onun anLamısn!..
** K!m SéWD| $eNi ßénİm KaDr İsTeméM SeLamıNı Artıq YaLnızım aLdm Y0luMu AnLadın mı|¿?
** unuTTum sNi ßtn yeminLeri werdiimiz sözLeri tıpkı sNN qibi…
** Git dedim “me“yi ekliyemedim
** Kalbİmİ KapatMıŞıM SEN GİBİlERe SENdE kenDiN gbİ aÇ BiR ŞEREFSİSE..
** benim sana olan askima ne güzel derim..senin bana olan askina sadece HA —— LENN derim
** seni izlerken yüzüm güler senin bakisin beni deli divane eder hep yanimda ol bu bana yeter..
** hayaT sanrm bu kdrdı!..


Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok anLamLıydın.. > arKana biLe bakma, yüreğim saNa, gözLerin düşLerime emaNet..

> ağLamaLar teseLLi etseyDi, denizLer hediYe ederDim sana beni affetmen için…

> soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..

> beNi affedeceğiNi biLsem biLe, ben kenDimi nasıL affederim biLmiyorum.

> yüzüMe bir keRe daHa bakmaN içiN, sensiz yaşLanmaya razıyım.

> aFFeT demek içiN geç, ayrıLmak için erKen.. Karmakarışık düşünceLerim..

güzelim seni üzerim
yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNee ! yanıL
! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !

“ İnanıyorsan gayırdıklarını, Arkasında Duracaksın…Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında
Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!“

senin maRqKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM !
Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum
^kArAnLıK hApSeDiYoR bEnİ,gÖrEbİlDiĞiM tEk ŞeY,mUtLaK dEhŞeT,
yAşAyAmIyOrUm,ÖlEmİyOrUm,KıSıLı KaLdIm KeNdİ iÇiMdE,kEsİp Al HaYtıMı
[[==>..bho$weR heP ayNı masaL &#8216;hayaT we ßen` i$Te o KadaR..<==]]

[&#352;&#1111;&#319;&#1101;&#1084;&#1111;y&#1086;&#1103;&#1109;á&#951; &#1082;á&#1103;á&#321;ıyacá&#1082;&#1109;&#953;&#951; ! ]

biR çıqLıK buLsam ! hiç Susmayan , yaDa biR cümLe beni tarif eden !

Ne Kaldı Geriye Zaten
Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeğiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!

BiR Lodos Lazım Şimdi Bana,BiR Kürek bir de Kayık..Söverim gelmişine geçmişine Ayıpsa AyıP LeNNNN!!

Dost Dediğin ; Dost Ağlayınca Seninde Ağlaman Değil !! Dost Dediğin ; Dostun Ağlayınca Senin Kafana Kurşun Sıkman Gerektir . . .

GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar Yalnız Prens

ÇoK öZüR DiLiyOrUm Sana Dokunduğum iÇiN&#8230; ÇoK öZüR DiLiyOrUm gözlerimin gözlerine baktığı iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiyOrUm SeNi İnSaN sınıfına KoYuP SeVdİğİm iÇiN..

Bizi Alem bilmez, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Bilir..

SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLı$ı DoğRuYu Ayırıyor Sen ekSiLeLi HaYaTımDan YüZÜmDe GüLLer aÇıyOr

*Há¥áT ¥íÑé&#8230;; qíRíş, qéLíşmé, SoNuÇ.. qíríş ; ÑéDéÑşíZ&#8230; qéLíşMé ; úMíTşíZ&#8230;§oÑuÇ ; GéRéKşíZ&#8230;..
BaZeN ŞaRkıLaRıM kEnDiMe AnLaTTıĞıM BiR MaSaLdı.YiNe KeNdİmM DiNlEdİm
ZaTeN eN çOkDa Bu
KoYdU yA BaNaAa&#8230;.SeNiN gİdİşİnİ sEyReTmEk..
msn
GüZeL gÜLüşLeRiMi ÇaLdıLaR ANn£ee..

Aklımı Kaybediyorum We Siz Gözlerinizi Dİkmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz&#8230;!!!!!
nick

ToOpRaKK oLsadaa Tüm vucüDumm““`öLümüne SevmİŞTimm““ euroalem.comdiyecek oLurdum&#8230;
geri dönüp baktığında sadece güzel anılar geleceğinde de koskoca bir boşluk

aşk o kadar çok şey ifade eder ki bazen bir insanın hayatını bazende bir insanın hayatına girdiği andan itibarenki tüm zamanı

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

&#9679;&#9679;&#1084;&#965;&#1090;&#8467;&#965;&#8467;&#965;&#1082; &#1074;&#953;&#8467;&#1108; &#945;¢ı &#969;&#1108;&#1103;&#953;&#963; ¢ü&#951;&#1082;ü &#1109;&#963;&#951;&#965; &#969;&#945;&#1103; &#1074;&#953;&#8467;&#953;&#963;&#1103;&#965;&#1084;&#8230;&#9679;&#9679;

gözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM&#8230;

ŞeYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$heytanıN teqK suçuU meLeğe tecavüz etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL&#8230;

insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !
Aşk bir pencere gibidir. fazla açarsan havanı alırsın&#8230;

Tanrım kör oldum&#8230;Artık kusura bakamıyorum&#8230;

Kalbimde Yaşıyorsun Ama Kiranı Vermiyorsun. NOt: Ev sahibi En Kısa Zamanda Benimle Evlenmesen Seni Kapının Önüne Bırakırım.

Fizik ile arastirdim, Kimya ile çözdüm, edebiyat ile söylüyorum SENI ÇOK SEVIYORUM&#8230;

Türküm,Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum&#8230;

Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin&#8230;

SAYIN ABONEMiZ GEÇMiş DÖNEME AiT NAMAZ BORCUNUZ VARDIR.LÜTFEN iMAN DEFTERıNıZ KAPANMADAN BORCUNUZU ÖDEYiNiZ.AHıRET HiZMETLERi&#8230;

Hey Garson; Bana Kalbim Kadar Yanık Bir Döner, Düşüncelerim Kadar Karışık Bir Salata, Ve Acılarım Kadar Koyu Bir Kahve Getir&#8230;
» Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok
Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!!

» DudakLarın`Da A$kıN YankıSı var SevDan`a KapıLaN BiR KaLBiM var.. Beni Sana BağLayaN BüyüK üMiTLeRim var.. YıkMa DunyaMı
SaNa VeRecek SON Bir CaNıM Var!!!

» İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane
olur.


ZaR aTMaM $aNSa iNaNMaM. oRTaDa ßiR $aNs VaRSa oNuDa Ben yaraTıRıM&#8230;!

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

Değiştiremessin ßenii Ksmaa ßosaa ßnn ßuymm ßrzz Huyszz ßrz KıRıkk ßnn KendimLe MutLuyumMm

aRtKk dewiR Déişti éé tabii bnDé Déiştim kısa kéSs aRtıKk bitti sénin moDn c0oKktan qécTi

SsuSs ÇÇoKk SorUu SsoRmaa,iNnsSanNıı buNnaLtmaa,heSsaPsızZ yeree SsoruNn yaraTmaa,DinLee AnLaa Amaaa yaRqıLamaa

&#1109;&#965;&#1109; &#961;&#965;&#1109; &#8706;&#965;&#1103;&#1084;&#945;&#1084; &#1109;&#945;&#1082;&#953;&#951;&#8467;&#953;ğ&#953;&#1084;&#8706;&#1108;&#951;,&#953;&#951;&#1109;&#945;&#951;ı&#1091;&#1108;&#1090;&#8467;&#1108; çöz&#1084;&#1108;&#1091;ı &#1109;&#1108;&#957;&#8706;ıgı&#1084;&#8706;&#1108;&#951;,&#953;&#8467;&#8467;&#1108; &#8706;&#1108; &#1109;&#945;&#957;&#945;ş&#1084;&#945;&#1082;&#1109;&#945; &#951;ı&#1091;&#1108;&#1090;ı&#951;,¢&#1108;&#1109;&#945;&#1103;&#1108;&#1090;ı&#951; &#957;&#945;&#1103; &#1084;ı &#1091;&#1108;&#951;&#953;&#1082; &#8706;üş&#1084;&#1108;&#1091;&#1108;

*Há¥áT ¥íÑé&#8230;; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ&#8230; qéLí$Mé ; úMíT§íZ&#8230;§oÑuÇ ; GéRéK§íZ&#8230;..

Rekabet Etmem Rekabet YARATIRIM .. ona Buna DeğiL BenSadece DALGAMA Bakarım !!


Dünün HataSını Bana Sormayın ! DoĞruya yanLı$a Kafanızı Takmayın ! ßakın DaLğanıza Canımı Sıkmayın

Siz kaldırım taşlarını sayarken.Biz kaldırım taşlarının karesini alıyorduk
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst