HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yüreğinin Ağzı Delik Olsa Cicili Bicili Bir Kumbara Gibi; Atardık İçine Aşk Bozukluklarını.
Sanırım Sen Yine ilk Olarak Beni Harcardın!
Yalnızlığımızında bi sebebi var ;
` G e v ş e k aşk` ları sevemedi gönlümüz . (,
Hayaller Kırılmaz, İnsanlar Irzına Geçer Onların!
''Hep Aynı Parmakları Görüyorum.'' Diyen Hocama;
Orta Parmağımı Kaldırasım Geldi .
Küfür Eden Kız Kadar İtici Olan Birşey Yoktur. Hani Olmayan Şeyinle, Neyin Mücadelesi Bu ? ,)
# Gerçek Aşk Sayısal Loto Misali ; Hayali Bile Mutlu Edebiliyor İnsanı..
Fakat Tutturabilene AŞK Olsun..
Hiç Bir VÜcutta Seni Bulamadım '' Diye Bi Duygusallık Yok!! Baya Yiyişip Durmuşsunuz İşte Edebiyata Gerek Yok
Cam Aç DeniLdiğinde ''5 Dakika BekLe Annem Yanımda'' Diyen Kızlara : Makyaj Yaptığınızı Biliyoruz .)
Sistem b*ktan Saçma geyikLer ,)
Gidişine Ses Etmesemde ; Bir Başkasının Senin İçini Isıtacağını biLmek, Benim İçimi Hep Üşütecek ..
Annebaba Öğütlerinden Bıkmışken Ben Bir De Sevgili Nasihatı Eklenir Hayatın Yüzsüzlüğüne Karşı; Kendine İyi Bak..
Şehir tabelalarındaki 'rakım' kelimesi alkolü çağrıştırdığı için yasaklanıyormuş..
Biz içiyoruz ama nedense hep hükümetin kafası güzel oluyor.. [ ;
- Sen kasırgalara dayanmışsın rüzgârla mı yıkılacaksın..!
Başka çaren yok yüreğim dosta düşmana karşı ayakta kalacaksın...
Kimi Derinden Sevsem O Bir Başkasını Derinden Hatırlardı..
Nαsılsın Diyє Sormα ! Filistin Gibiyim İştє ! Biryαnım İşgαl Edildi Biryαnım Dirєnişte..
# Basit Şeylerle Mutlu Olmayı Öğrenemedik ... Her Gördüğümüze Tav Olsaydı Kalbimiz , Çözülseydi Dilimiz ; Bi Kaç Kişiyle Günü Mutlu Bitirebilirdik .. (;
Zehir oLan Sigarama Son öpücüğü Atmıştım . YıLdız TiLbe MisaLi ; Seni O Sanmıştım !
Sigaranı dalgınlıkla ters yaktığında aklındaki olmak isterdim..
Gidenin arkasından bakmayın ; Abaza faLan derLer gerek yok .
Yapıştır ağzıma dudağını soran olursa ağız birliği yapıyoruz deriz..
# Ben Herkes Değilim Diyenlere ;
Niye Senin Çıktığın Yer Farklı Mı ? Diyesim Var
Allah'ım Bana Bir Sandalyenin Sabrını Ve Dayanıklılığını Ver Ki ; Tüm G*tlere Rağmen Ayakta Durabileyim.
- Öğrendik Ki İki Şey Asla Terketmezmiş İnsanı: Biri Yanındaki Ana Diğeri Kalbindeki Yara ..
Bırakın Lan Bu Ayakları
Kaçınız Çırılçıplak Bedenler Karşısında Yanlızca Gözlere Baktınız ?
Sorsalar, Güya Hepiniz Aşıktınız.
Üç Kuruşluk Bedenlere Gerçek Aşkı Sattınız ..
Kırıkk Bir Kαlbi Alçıyα Alırsαnız , Herkes Gelir İmzαsını Atαr .. ,)
Ne Gözümü Alabildim , Ne De Göze Alabildim ..
Ağır Bir Şizofreni Belirtisi O>lsa Gerek Bu ; Ben Hâlâ Her Gece Şerefine İçiyorum.
Eros Git Vur Şu Kızı.. Ben Sana İçerde Krallar Gibi Bakarımm.. ~
Dar Ağacına Asılsada Bir Kış Gecesi Bembeyaz Düşlerimiz .. Hiç Bir Zaman Eksik Olmaz Yüzümüzdeki ' 10 ' Numara Gülüşlerimiz
Sen'ki DiLime Dudağıma Değil Yanağımdan Yüreğime Konan Bir Kartanesisin : Unutma Kartaneleri Soğukdur ama izlemesi Harikadir .)
Herkese Haramdım ; Sana Harem ..
Herkesin Moralini Bozmaya ; Neşem Y e t e r ...
Sana yüklediğim anlamları senmişsin gibi düşünme, Aldanırsın ! O anlamlarla sadece bende varsın. "Ben seviyorsam sen bahanesin."
Bir Ateist'in Her Düşüşünde '' Allah '' Dediği Gibi Sayıklıyorsun İsmimi , Biliyorum
Düştüğümüz Kuyu Fazla Derin Değil Ama , Çıkmak İçin Tutunduğumuz İp Kısa..
Biraz rakı döktüm üstüne bu akşam ;
masmavi anason kokar şimdi gözlerin.
Gidişin ise içi kelek bir kavun.
Radyoda bizim için söylüyor Müren :
Şimdi uzaklardasın..
Asıl Aref Biziz ; İçip İçip Kendimizi Kaybederiz
Bir Erkeğin Ne oLacağını Kadın Belirler ! Mecnunda oLabilir Coşkunda ...
Ben Aslında ; Şizofren DeğiLiz..
# Şafak Baskını Yedirdin Bana , Birazda Kafam Güzeldi Aslında , Memur Tam Kelepceyi Vuracaktı ki Bana, Bi Dakka Abi "OKUYOM BEN YAA"
Anladımki...Yar'la bir olmayınca...Yer'le bir olurmuş insan..
En Çokta Kendimden Özür Dilerim ; Çünkü Bana Çok Yanlış Yaptım ..
~~ "Piskopatlıkla Alakası Yok. Senin Dalını Kıranın Ağacını Kökünden Sökeceksin".
Sanırım Sen Yine ilk Olarak Beni Harcardın!
Yalnızlığımızında bi sebebi var ;
` G e v ş e k aşk` ları sevemedi gönlümüz . (,
Hayaller Kırılmaz, İnsanlar Irzına Geçer Onların!
''Hep Aynı Parmakları Görüyorum.'' Diyen Hocama;
Orta Parmağımı Kaldırasım Geldi .
Küfür Eden Kız Kadar İtici Olan Birşey Yoktur. Hani Olmayan Şeyinle, Neyin Mücadelesi Bu ? ,)
# Gerçek Aşk Sayısal Loto Misali ; Hayali Bile Mutlu Edebiliyor İnsanı..
Fakat Tutturabilene AŞK Olsun..
Hiç Bir VÜcutta Seni Bulamadım '' Diye Bi Duygusallık Yok!! Baya Yiyişip Durmuşsunuz İşte Edebiyata Gerek Yok
Cam Aç DeniLdiğinde ''5 Dakika BekLe Annem Yanımda'' Diyen Kızlara : Makyaj Yaptığınızı Biliyoruz .)
Sistem b*ktan Saçma geyikLer ,)
Gidişine Ses Etmesemde ; Bir Başkasının Senin İçini Isıtacağını biLmek, Benim İçimi Hep Üşütecek ..
Annebaba Öğütlerinden Bıkmışken Ben Bir De Sevgili Nasihatı Eklenir Hayatın Yüzsüzlüğüne Karşı; Kendine İyi Bak..
Şehir tabelalarındaki 'rakım' kelimesi alkolü çağrıştırdığı için yasaklanıyormuş..
Biz içiyoruz ama nedense hep hükümetin kafası güzel oluyor.. [ ;
- Sen kasırgalara dayanmışsın rüzgârla mı yıkılacaksın..!
Başka çaren yok yüreğim dosta düşmana karşı ayakta kalacaksın...
Kimi Derinden Sevsem O Bir Başkasını Derinden Hatırlardı..
Nαsılsın Diyє Sormα ! Filistin Gibiyim İştє ! Biryαnım İşgαl Edildi Biryαnım Dirєnişte..
# Basit Şeylerle Mutlu Olmayı Öğrenemedik ... Her Gördüğümüze Tav Olsaydı Kalbimiz , Çözülseydi Dilimiz ; Bi Kaç Kişiyle Günü Mutlu Bitirebilirdik .. (;
Zehir oLan Sigarama Son öpücüğü Atmıştım . YıLdız TiLbe MisaLi ; Seni O Sanmıştım !
Sigaranı dalgınlıkla ters yaktığında aklındaki olmak isterdim..
Gidenin arkasından bakmayın ; Abaza faLan derLer gerek yok .
Yapıştır ağzıma dudağını soran olursa ağız birliği yapıyoruz deriz..
# Ben Herkes Değilim Diyenlere ;
Niye Senin Çıktığın Yer Farklı Mı ? Diyesim Var
Allah'ım Bana Bir Sandalyenin Sabrını Ve Dayanıklılığını Ver Ki ; Tüm G*tlere Rağmen Ayakta Durabileyim.
- Öğrendik Ki İki Şey Asla Terketmezmiş İnsanı: Biri Yanındaki Ana Diğeri Kalbindeki Yara ..
Bırakın Lan Bu Ayakları
Kaçınız Çırılçıplak Bedenler Karşısında Yanlızca Gözlere Baktınız ?
Sorsalar, Güya Hepiniz Aşıktınız.
Üç Kuruşluk Bedenlere Gerçek Aşkı Sattınız ..
Kırıkk Bir Kαlbi Alçıyα Alırsαnız , Herkes Gelir İmzαsını Atαr .. ,)
Ne Gözümü Alabildim , Ne De Göze Alabildim ..
Ağır Bir Şizofreni Belirtisi O>lsa Gerek Bu ; Ben Hâlâ Her Gece Şerefine İçiyorum.
Eros Git Vur Şu Kızı.. Ben Sana İçerde Krallar Gibi Bakarımm.. ~
Dar Ağacına Asılsada Bir Kış Gecesi Bembeyaz Düşlerimiz .. Hiç Bir Zaman Eksik Olmaz Yüzümüzdeki ' 10 ' Numara Gülüşlerimiz

Sen'ki DiLime Dudağıma Değil Yanağımdan Yüreğime Konan Bir Kartanesisin : Unutma Kartaneleri Soğukdur ama izlemesi Harikadir .)
Herkese Haramdım ; Sana Harem ..
Herkesin Moralini Bozmaya ; Neşem Y e t e r ...
Sana yüklediğim anlamları senmişsin gibi düşünme, Aldanırsın ! O anlamlarla sadece bende varsın. "Ben seviyorsam sen bahanesin."
Bir Ateist'in Her Düşüşünde '' Allah '' Dediği Gibi Sayıklıyorsun İsmimi , Biliyorum
Düştüğümüz Kuyu Fazla Derin Değil Ama , Çıkmak İçin Tutunduğumuz İp Kısa..
Biraz rakı döktüm üstüne bu akşam ;
masmavi anason kokar şimdi gözlerin.
Gidişin ise içi kelek bir kavun.
Radyoda bizim için söylüyor Müren :
Şimdi uzaklardasın..
Asıl Aref Biziz ; İçip İçip Kendimizi Kaybederiz
Bir Erkeğin Ne oLacağını Kadın Belirler ! Mecnunda oLabilir Coşkunda ...
Ben Aslında ; Şizofren DeğiLiz..
# Şafak Baskını Yedirdin Bana , Birazda Kafam Güzeldi Aslında , Memur Tam Kelepceyi Vuracaktı ki Bana, Bi Dakka Abi "OKUYOM BEN YAA"

Anladımki...Yar'la bir olmayınca...Yer'le bir olurmuş insan..
En Çokta Kendimden Özür Dilerim ; Çünkü Bana Çok Yanlış Yaptım ..
~~ "Piskopatlıkla Alakası Yok. Senin Dalını Kıranın Ağacını Kökünden Sökeceksin".
