Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

bleach mt2 Gm Aranır..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GameMeak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 31
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

çok şey istiyorsun ustelık server kaç gb ve emekmi kaç onlinen war
 
Ad:Melih KAAN

Yaş :17 Ye girdim.

Günlük Online Süre:6 Saat Kesin

Aradığınız Özellikler : VirtualPC,FLS V6,Filezilla Client,HyperCam(Video çekmek için) vb...

İletişim Adresi:m_k_b_99@hotmail. com(Noktadan sonraki boşluğu sil.
.
Diğer / Ek :HardMt2 ve Neverlasting'de SGM ve STL Lik yaptım..Umarım yeterlidir sizin serverinizde de emek vermeyi isterim...Saygılar!....
 
Sunucu Adı :Kale (bleach mt2)
Yaş Sınırlaması :17(16-99)
İstediğiniz Günlük Online Süre :7(5- 10)
Aradığınız Özellikler :KOD BANKASI MEVCUT
İletişim Adresi : UYGUNSA MESAJ ATIN BURADAN KONUSALİM
Diğer / Ek : +15 Swde görev aldim
 
• Adınız :Kadir
• Soyadınız :KURNAZ
• Yaşınız :16
• Yaşadığınız Yer :BİLECİK
• Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz :5[TL]5[SGA]3 [GM]
• Günlük Online Süreniz :7-8
• Özellikleriniz :NAVİCAT PUTTY FILEZILLA HEPSINDEN ANLARIM...
• İletişim Adresi (E-Posta, MSN vb.) :
• Diğer / Ek :bela_11_34@hotmail.com
Daha Önce [GM] Lik Yaptığınız Serverların İsimleri

ElitMt2=Durum Kapalı-Derecem [SGA]
JudMt2=Durum Acık-Derecem [TL] Kendı Istegımle Ayrıldım.
AtaM2=Durum Kapalı-Derecem [SGA]
LojistikMt2=Kapalı-Derecem [SGA]
AttackMt2=Durum Kapalı-Derecem [TL]
AtakMt2=Durum Kapalı-Derecem [TL]
SeriousWarMt2=Durum Kapalı-Derecem [TL]
YıldızMt2=Durum Kapalı-Derecem [TL]
KorkusuzMt2=Durum Kapalı-Derecem [SGA]
Craxmt2=Durum Kapalı-Derecem [TL]

Sanırım Yeterlidir.Kendimden Ustun Rutbelerıme Saygılıyım Esıt Davranırım

Item,Lvl,Paramı,Kimseye Verdıgım Gorulmemıstır.

Saygılar İyi Oyunlar...

GM OLARAK ALMAK ISTEYEN MSN ILETISIM GECSIN
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst