HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar.Ben Win7 Ultimate Kullanıcısıym. Easymetin2'yi açıyorum giriş yapıyorum fakat oyun bile açılmadan bir hata veriyor.
AutoLoginLog adı.
Aşağıya doğru okuyorum ve SMTP sunucusu güvenli bir bağlantı gerektiriyor ve istemcinin kimliği doğrulanamadı.5.5.1 Authentication Required.Learn More at.
Böyle bir hata çıkıyor nasıl düzeltebilirim ?
Net framework ile ilgili diyorlar ama .Bende Netframework'un 4.0 olan tüm programları var? Çözümünü söyleyene + rep
Hatanın Resmi :
AutoLoginLog adı.
Aşağıya doğru okuyorum ve SMTP sunucusu güvenli bir bağlantı gerektiriyor ve istemcinin kimliği doğrulanamadı.5.5.1 Authentication Required.Learn More at.
Böyle bir hata çıkıyor nasıl düzeltebilirim ?
Net framework ile ilgili diyorlar ama .Bende Netframework'un 4.0 olan tüm programları var? Çözümünü söyleyene + rep
Hatanın Resmi :
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 709
- Kilitli
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 977
