HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben Ban Yemiştim . Banım Açılmıştı ama 1 kutu topladıktan sonra başak kutu toplamıyor ne yapmama lazım ??
Evet 7 gun Beklemesı Lazım 30 sanıyede bır toplar + pazartesılerı Bıldıgım kadarıyla Genıl Tarama Var Acmayın
O yediğiniz banda her 30sn de bir kutu toplayabilirsiniz ibaresi olması gerek.
Katılıyorum ban açıldıktan 7 gün sonraya dek 30 sn aralıklarla toplayabilirsin.
Eğer gemin güzelse bot kullanmanı tavsiye etmem.
Çünkü 1. cezayı almışsın 2.de süresiz ban yersin.
Katılıyorum ban açıldıktan 7 gün sonraya dek 30 sn aralıklarla toplayabilirsin.
Eğer gemin güzelse bot kullanmanı tavsiye etmem.
Çünkü 1. cezayı almışsın 2.de süresiz ban yersin.
Düzelteyim 3. de süresiz ban yiyorsun
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 279
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 96
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 113
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 161
