HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba arkadaşlar bug loglarına kendiminkinide koymak istiyorum.nasıl bio botun resmini çekiyorum ?
klayenizde üst taraflarda bulunan PrtSc
SysRq Tuşunu kullanıp resminizi çekin.ardından painte gelerek Ctrl+v veya yapıştır dediğinizde resim painte gelir.
SysRq Tuşunu kullanıp resminizi çekin.ardından painte gelerek Ctrl+v veya yapıştır dediğinizde resim painte gelir.
klayenizde üst taraflarda bulunan PrtSc
SysRq Tuşunu kullanıp resminizi çekin.ardından painte gelerek Ctrl+v veya yapıştır dediğinizde resim painte gelir.
Konu kapatılmıştır.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 311
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 399
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 433
