Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Serbest Kürsü...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan unthinkinq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4K
  • Görüntüleme Görüntüleme 154K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey..
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum
 
Bir güneş gibiydi, her sabahımı aydınlatan
Bir yağmur girdi aramıza;
Bir daha doğmaz oldu...
Her doğan güneşe bakıyorum belki parlarsın diye yüzüme...

 
Yağmurlar öperdi yanaklarımdan
Sen yoksun diye
Kimler bırakıp gitti
Martılar bile ağladı arkandan
Seneler okşadı saçlarımdan
Kıskanırdın sigaramı
Hiç düşmezdi diye dudaklarımdan
Saklardın her seferinde
O iki kelimeyi
Belki şımarırım diye ,kulaklarımdan
Sana koşmak istedim
Prangalar tuttu ayaklarımdan
Sen yoksun yine
Elimde bir kadeh şarap
Aklımda son sözlerin
Kadehler değil beni sarhoş eden
Beni sarhoş eden gözlerin..
 
Hani derler ya; sağa ve sola baktığın da onun görür gibi olursun bunun adı aşk derler. Peki onsuz olduğunu bildiğin de de üzüntü aşk değil midir ? AŞK; sadece onu gördüğünüzde mi "AŞK" anlamına geliyor. Onu görmediğiniz halde de hissetseniz aşk olmaz mı bunun adı ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst