mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Arkadaşlar 8. Sınıfta kalma varmı ??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AsiLKaN71
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

8. Sınıfta kalma varmı her yerden değişk yorumlar alıyorm net bilgi lzm 4 tane 1 var 12 gün devamszlık kalırmıyım beyler ????
 
8.sınıfta kalma var ilk dönem olarak kalma yok :=) o 1'lerin 2-3 olması lazım (2dönemin ortalaması) AYRICA ŞÖK'ÜN KARARI ÖNEMLİDİR GERİSİ FASA FİSO
 
O 4 tane 1 4 tane 2 olsa geçermiyim ortalamam 50 60 gibi olsa kalmam demi ??? Diğer derslerim iyi sadece mat ing türkçe falan :) 1
 
davranışada bağlı (Ş)UBE (Ö)ĞRETMENLER (K)URULU KALMANA KARAR VERİRSE SINIFTA KALIRSIN AYRICA DEVAMSIZLIK ARD ARDA 5 GÜN OLURSA E-OKUL ÖĞRENCİYİ KIRMIZI LİSTEYE ALIR :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst