HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Crossfire Philippines'i indirdim kurdum sonra açtım xtrap htası veriyordu
xtrapı sildm tekrar girdim bu sefer hata vermedi fakat yükleme bitince hiç bir şey açılmadı :ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10:
Napıcam Nasıl Giricem eskiden giriyordm simdi giremiyorum lanet olsun
çözümünü bilen lütfen söylesin repe boğucammm
lütfennnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
açılması için ne yapmam lazım?
Oyunu açıyorum hiç bişey açılmıyo patcherden girsem bisy olmuyor g4 dende girsem olmuyor lütfen bilen yardım etsin
xtrapı sildm tekrar girdim bu sefer hata vermedi fakat yükleme bitince hiç bir şey açılmadı :ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10::ka10:
Napıcam Nasıl Giricem eskiden giriyordm simdi giremiyorum lanet olsun
çözümünü bilen lütfen söylesin repe boğucammm
lütfennnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
açılması için ne yapmam lazım?
Oyunu açıyorum hiç bişey açılmıyo patcherden girsem bisy olmuyor g4 dende girsem olmuyor lütfen bilen yardım etsin
hack bilen yazsın yütfen![]()
konuları araştır bul :ka19:

