HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
VB-Ders1-VB'ye başlarken
Visual Basic`e Başlarken:
Visual Basic herkesin bildiği gibi Microsoft şirketinin bir ürünüdür. Sadece Windows ortamına program yazmak için geliştirilmiştir. VB dili(yazılarım boyunca Visual Basic yerine VB kısaltmasını kullanacağım) ev kullanıcılarına hitap eden ve nispeten kolay öğrenilen ve kolay program yazılan bir dildir. VB`nin bazı artıları ve eksileri vardır. Bunları sayacak olursak;
VB`nin Artıları:
1-Birçok konuda Windows ile tam uyumluluk gösterir
2-Visual Studio ortamı ile program yazmak çok kolaya indirgenmiştir
3-İngilizce bilen ve anlama yeteneği gelişmiş kişiler için öğrenmesi çok kolaydır
4-Başlangıç için iyi bir seçimdir
5-Türkçe kaynaklar boldur
6-Hazır kodları inceleme ile kolayca programlama mantığı çözülebilir
7-Değişkenleri tanımlamaya gerek yoktur
VB`nin eksileri:
1-3D uygulamalar için yanlış adres
2-:Yazdığınız programlar sadece Windows ortamında çalışır
3-İşletim sisteminde VB runtimelarının yüklü olması gerekir
4-Bazen C`de kolayca halledebileceğiniz işleri yapamayabilirsiniz
5-İşletim sistemi yazamazsınız
6-Çok saçma hatalarla karşılaşabilirsiniz
7-Büyük projelerde sizi yüzüstü bırakabilir
Neden VB?
VB`nin artı ve eksilerini saydığımıza göre neden VB sorusunu cevaplayabiliriz. İlk önce çok kolay ve yeni başlayanlar için ideal bir dil. İkinci olarak ise hızlı ve ufak projeler üretmek için biçilmiş kaftan. Ama büyük işlerin adamıysanız size başka bir dil seçebilirsiniz diyebilirim. Gerçi VB ile de büyük projeler yapılabilir ama benim gibi 1 yılda bitiremediğiniz işleriniz de olacaktır.
Visual Basic`e Başlarken:
Visual Basic herkesin bildiği gibi Microsoft şirketinin bir ürünüdür. Sadece Windows ortamına program yazmak için geliştirilmiştir. VB dili(yazılarım boyunca Visual Basic yerine VB kısaltmasını kullanacağım) ev kullanıcılarına hitap eden ve nispeten kolay öğrenilen ve kolay program yazılan bir dildir. VB`nin bazı artıları ve eksileri vardır. Bunları sayacak olursak;
VB`nin Artıları:
1-Birçok konuda Windows ile tam uyumluluk gösterir
2-Visual Studio ortamı ile program yazmak çok kolaya indirgenmiştir
3-İngilizce bilen ve anlama yeteneği gelişmiş kişiler için öğrenmesi çok kolaydır
4-Başlangıç için iyi bir seçimdir
5-Türkçe kaynaklar boldur
6-Hazır kodları inceleme ile kolayca programlama mantığı çözülebilir
7-Değişkenleri tanımlamaya gerek yoktur
VB`nin eksileri:
1-3D uygulamalar için yanlış adres
2-:Yazdığınız programlar sadece Windows ortamında çalışır
3-İşletim sisteminde VB runtimelarının yüklü olması gerekir
4-Bazen C`de kolayca halledebileceğiniz işleri yapamayabilirsiniz
5-İşletim sistemi yazamazsınız
6-Çok saçma hatalarla karşılaşabilirsiniz
7-Büyük projelerde sizi yüzüstü bırakabilir
Neden VB?
VB`nin artı ve eksilerini saydığımıza göre neden VB sorusunu cevaplayabiliriz. İlk önce çok kolay ve yeni başlayanlar için ideal bir dil. İkinci olarak ise hızlı ve ufak projeler üretmek için biçilmiş kaftan. Ama büyük işlerin adamıysanız size başka bir dil seçebilirsiniz diyebilirim. Gerçi VB ile de büyük projeler yapılabilir ama benim gibi 1 yılda bitiremediğiniz işleriniz de olacaktır.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 75
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 23
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 184

