berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Standart vB 6 Knight Macro Yapımı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MaxiDeeP
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar şimdi sizlere Usko veya pvp serverlarda kullanabileceğiniz bir macro yapımını anlatacağım...

2 adet buton açalım..
Birinin adını
"Başlat" diğerini "Durdur" yapın..
1 tanede
Timer açalım...
1 Adette
TextBox açalım
Timerin İnterval'i
"0" kalsın Enable'yi "False" yapalım..
Daha sonra Command1'e girin yani
"Başlat" Butonuna bunları yazın..
Timer1.Enabled = True
Timer1.Interval = Text1.Text ' Timerin intervalini text1 e bağladık..

"Durdur" butonuna girin ve bunları yazın..
Timer1.Enabled = False

Sıra geldi Timer'e Timerin içine girin ve şunları yazın...

Komut.Send ("z")
Komut.Send ("1") ' Oto z1 yapar.Text1'e istediğiniz hızı yazarsınız..

İşter bu kadar siz warrior için Combo bile yapabilirsiniz..Şöyleki
Yine aynılarını uygular Timerin içine :

Komut.Send ("Z")
Komut.Send ("2")
Komut.Send ("R")
Komut.Send ("R")

Z-2-R-R combosu yapar gibi gibi şeyler..


Anlatım tamamen bana aittir..Emeğe saygı lütfen..

İYİ FORUMLAR


 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst