HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Oncelikle S.a 
Kendime leonov aldim lf3 ve lf2 var dierleri mp1.GEN 7900 ikitane bolye jenerator var ve dierleri A03 kalkan. Ne yapiyim daha fazla vurmak icin ve daha az vurulmak icin ?

Kendime leonov aldim lf3 ve lf2 var dierleri mp1.GEN 7900 ikitane bolye jenerator var ve dierleri A03 kalkan. Ne yapiyim daha fazla vurmak icin ve daha az vurulmak icin ?
http://www.turkmmo.com/darkorbit/1627889-ne-alsam-ne-yapsam-ne-kullansam.html
Konusunu Sizin İçin Açtık
Konusunu Sizin İçin Açtık
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 759
