HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
· Standart EXE Proje Ekleme - File/Add Project (File Menüsünden Add Project seçeneği tıklanır)
· Form Ekleme - File/New Form
· Menü Tasarımı - Window/Menu Design - Ctrl+M
· Proje Aç - File/Open Project
· Proje Kaydet - File/Save Project
· Kes - Edit/Cut - Ctrl+X
· Kopyala - Edit/Copy - Ctrl+C
· Yapıştır - Edit/Paste - Ctrl+V
· Bul - Edit/Find - Ctrl+F
· Geri Al - Edit/Undo - Ctrl+Z
· Tekrar - Edit/Redo
· Başlat - Run/Start - F5
· Ara Ver - Run/Break - Ctrl+Break
· Sona Erdir - Run/End
· Proje Gezgini - View/Project Explorer
· Özellikler Penceresi - View/Properties Window - F4
· Form Görüntü Penceresi - View/Form Layout Window
· Nesne Gezgini (tüm nesneleri gösterir) - View/Object Browser
· Araç Kutusu (kontrol nesnelerini içerir) - View/Toolbox
· Veri tabanı Bağlantıları - View/Dataview Window
· Form Ekleme - File/New Form
· Menü Tasarımı - Window/Menu Design - Ctrl+M
· Proje Aç - File/Open Project
· Proje Kaydet - File/Save Project
· Kes - Edit/Cut - Ctrl+X
· Kopyala - Edit/Copy - Ctrl+C
· Yapıştır - Edit/Paste - Ctrl+V
· Bul - Edit/Find - Ctrl+F
· Geri Al - Edit/Undo - Ctrl+Z
· Tekrar - Edit/Redo
· Başlat - Run/Start - F5
· Ara Ver - Run/Break - Ctrl+Break
· Sona Erdir - Run/End
· Proje Gezgini - View/Project Explorer
· Özellikler Penceresi - View/Properties Window - F4
· Form Görüntü Penceresi - View/Form Layout Window
· Nesne Gezgini (tüm nesneleri gösterir) - View/Object Browser
· Araç Kutusu (kontrol nesnelerini içerir) - View/Toolbox
· Veri tabanı Bağlantıları - View/Dataview Window
Bunlarıda bilmeyen visual basic kullanmasın 
Aslında biraz saçma bir konu gibi geldi...
Bunları bilgisayara yeni başlayan biri bile bilebilir...

Aslında biraz saçma bir konu gibi geldi...
Bunları bilgisayara yeni başlayan biri bile bilebilir...
Bunlarıda bilmeyen visual basic kullanmasın
Aslında biraz saçma bir konu gibi geldi...
Bunları bilgisayara yeni başlayan biri bile bilebilir...
Yorumun İçin teşekkürler yinedde ..
Konu Gerçektende Ametörler İçin ideal Ama Burda Ametör Kimse Yok Gibi GözüküYor..![]()
Mod Sizsiniz :S İstediğinizi Yapabilirsiniz . biliyorsunuz.
Yorum İçinde Teşekkürler.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 453
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 388

