HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Royal Rumble`a az bir süre kaldı ve Road To WrestleMania`ya (WrestleMania Yolu`na) girmiş bulunmaktayız.WWE`nin takviminde en çok sevdiğim (muhtemelen sizin de en çok sevdiğiniz) dönem, RTWM dönemi.
WrestleMania`da yapılması planlanan maçlarla ilgili gelişmeler her geçen hün haftalık şovlarda gerçekleşiyor ve haber sitelerini benim gibi takip edenler varsa, bu konuda bir sürü spoiler`ların döndüğünü görebilirsiniz.Bu yazımda şimdiden öne çıkan spoiler`ları yazacağım.
Legacy`nin Dağılması
Ben artık bu feud başladı sayıyorum.Royal Rumble ya da ondan sonra, Legacy çatlamaya başlayacaktır (başladı da).WrestleMania Yolu`nun en ilgi çekici feud`larından biri.Bence bu feud Cody ve Ted için, DX ile girdiği feud`dan bile önemli.Randy ve Legacy`nin arka alan segment`lerinde tartışması bile izleyenler tarafından çok iyi reaksyon alıyor, bunun bir hikayeye dönüşecek olması ayrı bir keyif.
WrestleMania`da olacak maç ile ilgili spoiler: Ted DiBiase vs Randy Orton.Bu maçın spoiler`ını gördüğüm ilk günden beri kafama takılan soru; Cody Rhodes ne yapacak?Hala da bu soruyu çözebilmiş değilim.WrestleMania`da bu üçlünün ana kemer için Triple Threat maçında karşılaşması da bir ihtimal.Her haliyle çok güzel bir çekişme olacağı kesin.
Taker vs HBK…Bir daha!...
HBK`in son birkaç haftadır Taker`a meydan okuması, geçen seneki mükemmel maçın hala hafızalarda olması dolayısıyla herkesi heyecanlandırdı.Bret`in dönüşüyle, Vince ile Bret arasındaki çekişmeye katılması muhtemel olan HBK`in Taker`a meydan okuması havada kalmaz.Bir yerden mutlaka Taker patlak verir.Ya Taker patlak verir, ya da HBK gider Taker`a patlatır.Taker bir şekilde bu hikayeye dahil olacaktır.Anlayacağınız karmaşık bir durum.Daha düzgün senaryolar üretebilmemiz için birkaç hafta daha beklememiz gerek.
Mr.McMahon vs Hitman!
Vince McMahon uzun süredir, iyi adam rolündeydi, hikayelere pek girmedi.En son Orton ile girdiği hikayede de face`di zaten.Bu feud ile birlikte efsanevi “Mr.McMahon“ karakteri geri döneceği için harika bir hikaye olduğuna kuşku yok.Montreal Screwjob gibi harika bir çıkış noktası var.Bu çekişme ile ilgili spoiler Vince ile Bret`in WM`da Street Fight tarzı bir maçta karşılaşması.İsim olarak mükemmel bir maç izlenimi verse de bu iki efsane adamın yaşlarını unutmamak lazım.Vince ve Bret`i temsil eden 2 güreşçinin karşılaşması da bir ihtimal ama bütün dikkatler bu 2 adamın üstünde olduğu için olacağını düşünmüyorum.
Şu anda aklıma mükemmel bir senaryo geldi Kahkaha Vince, HBK`i yanına çekecek, koz olarak da WM`da Taker ile karşılaşma şansı vereceğini söylecek.HBK Taker`ın serisini bozma hırsına yenik düşüp Vince`in tarafına geçecek ve heel olacak.Bret de bu iki güreşçiye karşılık yanına Taker`ı alacak.WrestleMania`da da HBK`in köşesinde Vince, Taker`ın köşesinde de Bret olacak!Nasıl ama bebeklerim Kahkaha Vallaha güzel oldu.Eğer bu olursa, LG Özel Ödülü gibi bir şey istiyorum.
Sheamus vs Triple H
Bu karşılaşma haber sitelerinde dolaşıyor ama şu an böyle bir maça yönelik gelişme yok.Ama WWE Title için böyle bir maç güzel olmaz mı?Harika olur.
John Cena vs ??
WrestleMania`da Cena`nın ne yapacağı konusunda hala kesin bir fikir yok.WWE`nin senelerdir The Rock`ı WrestleMania`da ringe çıkarma hayali yine olmayacak gibi.The Rock yakın zaman RAW`a konuk olursa (ki bence olacak) Cena vs The Rock maçının olma ihtimali ile ilgili daha net konuşabiliriz.Şu anki düşünce, The Rock güreşmeyecek yönünde.
Cena`nın bir efsane ile güreşmesi fikri dışında şu an Cena için bir spoiler yok.
Edge vs Jericho
Bu maç WM'da olması muhtemel maçlardan biri.Edge'in WM'ı kaçıracağını düşünmüyorum.Döndüğünde Jericho ile uğraşacağı ve face olacağı da kesin gibi.Bu hikaye teke tek de devam edebilir, Big Show ve Christian da karışabilir.Teke tek olması daha iyi reaksyon alır gibi duruyor ama E & C'nin tekrar birleşmesi de fena bir fikir değil.
WrestleMania`da yapılması planlanan maçlarla ilgili gelişmeler her geçen hün haftalık şovlarda gerçekleşiyor ve haber sitelerini benim gibi takip edenler varsa, bu konuda bir sürü spoiler`ların döndüğünü görebilirsiniz.Bu yazımda şimdiden öne çıkan spoiler`ları yazacağım.
Legacy`nin Dağılması
Ben artık bu feud başladı sayıyorum.Royal Rumble ya da ondan sonra, Legacy çatlamaya başlayacaktır (başladı da).WrestleMania Yolu`nun en ilgi çekici feud`larından biri.Bence bu feud Cody ve Ted için, DX ile girdiği feud`dan bile önemli.Randy ve Legacy`nin arka alan segment`lerinde tartışması bile izleyenler tarafından çok iyi reaksyon alıyor, bunun bir hikayeye dönüşecek olması ayrı bir keyif.
WrestleMania`da olacak maç ile ilgili spoiler: Ted DiBiase vs Randy Orton.Bu maçın spoiler`ını gördüğüm ilk günden beri kafama takılan soru; Cody Rhodes ne yapacak?Hala da bu soruyu çözebilmiş değilim.WrestleMania`da bu üçlünün ana kemer için Triple Threat maçında karşılaşması da bir ihtimal.Her haliyle çok güzel bir çekişme olacağı kesin.
Taker vs HBK…Bir daha!...
HBK`in son birkaç haftadır Taker`a meydan okuması, geçen seneki mükemmel maçın hala hafızalarda olması dolayısıyla herkesi heyecanlandırdı.Bret`in dönüşüyle, Vince ile Bret arasındaki çekişmeye katılması muhtemel olan HBK`in Taker`a meydan okuması havada kalmaz.Bir yerden mutlaka Taker patlak verir.Ya Taker patlak verir, ya da HBK gider Taker`a patlatır.Taker bir şekilde bu hikayeye dahil olacaktır.Anlayacağınız karmaşık bir durum.Daha düzgün senaryolar üretebilmemiz için birkaç hafta daha beklememiz gerek.
Mr.McMahon vs Hitman!
Vince McMahon uzun süredir, iyi adam rolündeydi, hikayelere pek girmedi.En son Orton ile girdiği hikayede de face`di zaten.Bu feud ile birlikte efsanevi “Mr.McMahon“ karakteri geri döneceği için harika bir hikaye olduğuna kuşku yok.Montreal Screwjob gibi harika bir çıkış noktası var.Bu çekişme ile ilgili spoiler Vince ile Bret`in WM`da Street Fight tarzı bir maçta karşılaşması.İsim olarak mükemmel bir maç izlenimi verse de bu iki efsane adamın yaşlarını unutmamak lazım.Vince ve Bret`i temsil eden 2 güreşçinin karşılaşması da bir ihtimal ama bütün dikkatler bu 2 adamın üstünde olduğu için olacağını düşünmüyorum.
Şu anda aklıma mükemmel bir senaryo geldi Kahkaha Vince, HBK`i yanına çekecek, koz olarak da WM`da Taker ile karşılaşma şansı vereceğini söylecek.HBK Taker`ın serisini bozma hırsına yenik düşüp Vince`in tarafına geçecek ve heel olacak.Bret de bu iki güreşçiye karşılık yanına Taker`ı alacak.WrestleMania`da da HBK`in köşesinde Vince, Taker`ın köşesinde de Bret olacak!Nasıl ama bebeklerim Kahkaha Vallaha güzel oldu.Eğer bu olursa, LG Özel Ödülü gibi bir şey istiyorum.
Sheamus vs Triple H
Bu karşılaşma haber sitelerinde dolaşıyor ama şu an böyle bir maça yönelik gelişme yok.Ama WWE Title için böyle bir maç güzel olmaz mı?Harika olur.
John Cena vs ??
WrestleMania`da Cena`nın ne yapacağı konusunda hala kesin bir fikir yok.WWE`nin senelerdir The Rock`ı WrestleMania`da ringe çıkarma hayali yine olmayacak gibi.The Rock yakın zaman RAW`a konuk olursa (ki bence olacak) Cena vs The Rock maçının olma ihtimali ile ilgili daha net konuşabiliriz.Şu anki düşünce, The Rock güreşmeyecek yönünde.
Cena`nın bir efsane ile güreşmesi fikri dışında şu an Cena için bir spoiler yok.
Edge vs Jericho
Bu maç WM'da olması muhtemel maçlardan biri.Edge'in WM'ı kaçıracağını düşünmüyorum.Döndüğünde Jericho ile uğraşacağı ve face olacağı da kesin gibi.Bu hikaye teke tek de devam edebilir, Big Show ve Christian da karışabilir.Teke tek olması daha iyi reaksyon alır gibi duruyor ama E & C'nin tekrar birleşmesi de fena bir fikir değil.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 79
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 48
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 350

