kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Herkesin serveriyle ilgi bakin

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TURK€Y
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 399

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

S.a arkadaşlar benım m2 serverım war herşeyi kurdum port map vss
hepsi dogru kendı pc ıle oyuna gırdım hamatcı ıle

yanda kardesım pcsı wardı hamatcı yukledım ordada oyuna gırdım ama


YAN KOMŞUM OYUNA GIREMIYOR SUNUCU BAGLANIRKEN HATA DIYOR TUM AYARLARIM DOGRU OLMASINA RAMAN HATTA ONDAN BENIM PANELIME GIRDIM
UYELIK OANELINE AMA OYUNA GIRMIYOR NEDEN BOYLE YAPIYOR

YAN PCIM ILE DENEDIM GIRDI
 
Portmap ac. Yada swyi kurarken yazdıgın ipleri kontrol et.Komsunun Mc.txe deki ipsini kontrol et.Hala düzelmesse yapacak bisey yoktur ama dene dediklerimi düzelcektir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst