mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

GTA SA Project Oblivion 2010 HQ (Resimli)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NeschteeR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba sayın GTA severler!

Bu Başlık Altında Sizlere GTA San Andreas'ın için tavsiyelerde bulunacağım. İnşallah Bu Başlık Tutar. Ve Her Hafta Bu Başlığı Güncelleyeceğim İçin Her ay "Ayın Tavsiyesi" adlı bir bölümüm olacaktır. Şimdiden sizlere iyi oyunlar diyorum...

Yardım edebilmem için bu Başlık altında sorununuzu yazabilirsiniz..

İşte bu haftanın tavsiyeleri;

1- GTA SA Project Oblivion 2010 HQ
Yine eğlenceli bir oyun için yapılan bir mod ile sizlerleyiz. Bu mod gerçekçi ağaçlar bitkiler modudur.

Sistem gereksinimi;
2 GB Ram
Intel Core 2 Duo veya üstü
1 GB Ekran Kartı 128 bit
GTA için 5,43 GB + Mod için 1,5 GB = 6,93 GB Boş alan

Henüz 2011 Modu çıkmadı. 2007 Modu var ama olur olmaz oyunda çoğu yerde kayalar çıkıyor.




Kendi yaptığım bir moddur. Oyunda Doherty Garage karşısındaki Wang Cars yeri bir giydirmedir.

Resim;

250454_160806567318394_125801290818922_356653_3927388_n.jpg
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst