HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Windows 7 HamacHi Ağ Bağlantısı Sorunu!..
Windows 7 Yüklettim Fakat Arkadaşlarım Giremiyor!.. Hamachi Ağ Bağalntısında Sorun Olduğunu Düşünüyorum!.. Hamachi Ağ Bağlantısında DHPC KAPALI İNTERNET ERİŞİMİ YOK VE TANIMLANAMAYAN AĞ DİYOR LÜTFEN YARDIM EDİN PC XP İKEN ÇALIŞIYORDU ARKİLER GİREBİLİYORDU ŞİMDİ GİREMİYOR ÇOK ACİL YARDIM!.. Lütfen!..

Windows 7 Yüklettim Fakat Arkadaşlarım Giremiyor!.. Hamachi Ağ Bağalntısında Sorun Olduğunu Düşünüyorum!.. Hamachi Ağ Bağlantısında DHPC KAPALI İNTERNET ERİŞİMİ YOK VE TANIMLANAMAYAN AĞ DİYOR LÜTFEN YARDIM EDİN PC XP İKEN ÇALIŞIYORDU ARKİLER GİREBİLİYORDU ŞİMDİ GİREMİYOR ÇOK ACİL YARDIM!.. Lütfen!..


Son düzenleme:
20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
Arkadaslar bende windows 7 kullanıyorum. önceden yine windows 7 de interneti görebiliyordu hamachi.. ama simdi ağ ve paylaşım merkezinde "hamachinin üstünde internet erişimi yok yazıyo napıcam ya bi yardım etseniz...
msn: benbenim15qwin.co
msn: benbenim15qwin.co
arkadaşlar bende vindows 7 kullanıom aynen ağ bağlantılarımdan hamachi internet erişimi yok diyor ama arkilerim giriyo hamachiye arkadaşlar galiba vindows güvenlik duvarı engelliyor sizinkini vindows güvenlik duvarına girin orda engellenen programlar var hamachiyi çıkarın ordan olur..
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 354
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 186
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 146
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 190
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 184
