HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
kardeş loader.exe yi crossfire içine attın mı ? attıysan bilmiyorum ama
atmadıysan içine atıp dene..
atmadıysan içine atıp dene..
Yardım etmek için mesaj atan krdeşlerime teşekkürler. Halledirdi..
Admin konuyu kilitleyebilirsin
Admin konuyu kilitleyebilirsin
Loadder exe calısmıo banada bı yardımcı olurmusnuz en alttaki kırmızı yanıyor direxct 9 war freamwork 4 war calısmıo ndn ?
Kardeşşş start game ye tıklayınca faıled to patch the game fıles. Dıye bır yazı cıkıyor nasıl duzeltıcem !!!!!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 459
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 390
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 2K
