HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar..
IP BAN ATMAK NEDIR ? : Ip ban atılınca yeni bir car açılsa bile o kişinin oyuna giremeyeceği anlamına gelir.
Anlatıma geçiyorum.
İlk olarak : | navicat > player | player a girdiğimizde ise Ctrl + F ile üyenin adını arıyoruz sonra sağa doğru çekiyoruz orda ıp yazıyordur.
İyi okuyun çok kolay zaten.
Putty i açiyoruz.
Oradaki IP yi aşağıda gösterdiğim yere yazıyoruz.
Ban atmak için :
Kod=iptables -A INPUT -s BU KISIMA IP GELİCEK ! -j DROP
Eğer User'in Banını kaldırmak istiyorsanız :
Kod=iptables -X INPUT -s BU KISIMA IP GELİCEK ! -j DROP
İyi Forumlar..
IP BAN ATMAK NEDIR ? : Ip ban atılınca yeni bir car açılsa bile o kişinin oyuna giremeyeceği anlamına gelir.
Anlatıma geçiyorum.
İlk olarak : | navicat > player | player a girdiğimizde ise Ctrl + F ile üyenin adını arıyoruz sonra sağa doğru çekiyoruz orda ıp yazıyordur.
İyi okuyun çok kolay zaten.
Putty i açiyoruz.
Oradaki IP yi aşağıda gösterdiğim yere yazıyoruz.
Ban atmak için :
Kod=iptables -A INPUT -s BU KISIMA IP GELİCEK ! -j DROP
Eğer User'in Banını kaldırmak istiyorsanız :
Kod=iptables -X INPUT -s BU KISIMA IP GELİCEK ! -j DROP
İyi Forumlar..
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
1000 kere söylendi iptables diye bir komut yok diye!
(Ç)alıntı yapmayı bırakın artık!
1000 kere söylendi iptables diye bir komut yok diye!
(Ç)alıntı yapmayı bırakın artık!
(Ç)alıntı yapmayı bırakın artık!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 287
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
