OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı serveri kurdum ama bişeyi anlamadım :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lostman39
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 677

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar sw yi kurdum ama şimdi kafama 1 soru takıldı ben oyuna nasıl gircem biri bana bu konuyu anlatabilirmi ne yapmam gerekiyo
 
kardeşşş senn sw yi kurmak için programları nerden indirdin??? [ emre -28 den mi ] ondan indirdiysen 1 programın eksik deilmi??? ondan indirmediysen nerden indirdinn yawww ??? sennn nerden indirdini söle b nde sana nasıl girdceni nasil gm olcanı herşeyini açıklıyım okk ??
 
server files dosyası (700-705mb arası bişi)
navicat premium
portmap 1.6
virtual pc(705 mb indirdigin server files dosyasının içinde rarlı olarak var)

bu kadar başka bişi lazım olmuyor
 
kardeş ya hani sen diyosun ya virtual rar lı olarak var diyosun ama bende öyle olmadı dosyaya tıklayınca birlikte aç felan diyo!!!!!YA EKSİK İŞTE DOSYA Bİ DE NERDEN İNDİRDİN SÖYLEYEBİLRİMİSİN ACABA LÜTFN!!!!!!!!!!!!!!!
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst