berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bomba Sessizce Defuse Etmek

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lord RahL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 807
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

DEFUSE ETMEK

Defuse yaparken bilirsiniz ses çıkar terörist pusudan çıkar ve sizi öldürür eğer ses çıkmazsa pusudan kalkmaz sizde kolayca c4'ü defulse edersiniz.


Link :


ZIP sifresi : kert


indirdiginiz dosyayi cstrike klasoru icine atıcaksınız. Cfg ismini unuttum exec cfgismi.cfg seklinde yapiyorsunuz konsoldan oyunda iken bu kadar.

VEYA

# 1. Yöntem Tavsiyemdir. "e" tusuna basınca bombayı çözerken ses çıkmaz digeri biraz zahmetli.

1-* bind "e" "+use; impulse 101; mlook"

CFG Sonuna ekle burdaki amaç ; bombayı çözerken f tusuna basmak. Bunu ise komuta entegre etmiş bulunmaktayım..

2-* Bombanın olduğu yerde yere çömeliyoruz.Elimize knife(Bıçağı) alıyoruz. E ile aynı anda mouse sağ tuşa basıyoruz.(Bıçak yere değmesi lazım)

Bu 2 yöntemde %100 işe yarar.
VEYA

"f" (far) ve "e"(defuse) tuşlarına aynı anda basınca kit sesi çıkmıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst