kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

TeK Loncası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RiverSide
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 52
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hakan zaten ne bok oludnu server biliyordu sonra sen bi car açtın bunu aksıyon sankı biz bilmıyor ogum git işine bak ya
 
Bunca yıl bu oyundayım ne ali abi nin ne hislinin böyle birşeyini görmedım gerçekten çok iyi ve güvenilir insanlar hırsız felan hikaye yanlız 9O için bunu söyleyemem elimde ss si bulunmakta ve vermedim çarı ilk sahibinden devraldıgını biliyorum ben ozamanlar da beni dolandırmak istemişti ve adınıda birçok kez duydum gerçekten ünlüsün 9O biraz insan olmayı dene eminim ki bu kavgada senin yüzünden başlamıştır bundan şüpem yok çok yakında ss gönderilecektir bundan da sen emin ol TheNighMar3
 
arkadaslar butun çarlarıyl 9O - nuran - RizeliSelçuk... veya hnagi çarı ile tanıyorsanız denizi... zaten bıraktı bu olayları yakın zamanda ama burda ilk ve son kez soluyorum.... deniz her hangi bir şekilde hiç bir surette rahatsız olduğunuz olayları tekrarlamayacaktır.Hadi ordan dediniz... kulaklarım çınladı :D eğer ki bana guveniyorsanız garantisi ve kefili benim... geçerli ss ile bana gelen herkesin zararını bizzat karşılıyacağım... ama bu hiç bir zaman olmayacak... (EĞER DEVKOZ DEĞİLSENİZ... O VELET 1 EDİT ARAKLAMAK İÇİN ÇAKMA SS BİLE YAPAR ... :D) denizin her turlu kefiliyimdir... denize laf sokmak yerine ahbap dost olmayı deneyin ... deneyin ki gelçek denizi tanıyın nasıl biri olduğunu anlayın.... denizi öz kardeşim olarak görüyorüm ve her zaman arkasındayım.... bir çok yanlışlar yapmış olabilir... doğrudur... ama asla ve asla tekrarlanmayacak...bu zamana kadar nerdeydin derseniz eğer... ben 8 - 9 ay once oyunu bırakmıştım... o zamanlar zaten haberim bile yoktu... daha doğrusu kimsenin haberi yoktu... ben son 1 aydır oyuna donmus durumdayım... hatta bana hırsız diyen DemirxYumruk un bile çalınan editlerini iade ettik... bu konuda sölicek başka bişiyim yok... teşekkurler herkese
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst