HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beşiktaşlı Roberto Hilbert mağlubiyet sonrasında, “Eğer, 'Beşiktaş devreyi 2-0 önde kapatacak. İkinci yarı 4-2 kaybedecek' deseydiniz' hayatta inanmazdım“ dedi.
Yoğun fikstüre ve teknik direktör Carlos Carvalhal`ın rotasyonlarına rağmen son haftalarda formasını bırakmayan Roberto Hilbert, dün akşam 4-2 biten karşılaşma sonrası oldukça üzgündü. İlk yarı göz dolduran, ancak ikinci devre vasatı aşamayan Alman futbolcu, “Yenilmemizin bir çok sebebi var. Yorgunluk bu etkenlerden bir tanesi. Üst üste karşılaşmalara çıkıyoruz. Ancak tüm bunlara rağmen Gençlerbirliği maçına 2-0 önde başladık. Devreyi de bu skorla kapattık. Ancak konsantrasyon eksikliği sonrasında 4-2 yenildik“ dedi. ‘İmkansız gerçek oldu` “İkinci yarı öncesinde ‘maçı kaybedeceksiniz` deseler ne düşünürdün“ sorusuna da tecrübeli oyuncu şu yanıtı verdi: Hayatta inanmazdım. İmkansız bir şey. Ancak futbolda böyle şeyler yaşanıyor...
‘Soyunma odasında herkes sustu`
Kara Kartal`ın genç yıldızı Necip Uysal, 4-2`lik mağlubiyet sonrasında soyunma odasında ağızların bıçak açmadığını dile getirdi. Yayıncı kuruluşa konuşan milli oyuncu, “Böyle olmasını beklemiyorduk. Ancak konsantrasyon kaybıyla birlikte Gençlerbirliği cesaretlendi ve kaybettik. Doğrusu soyunma odasında da herkes üzgündü. Kimsenin ağzını bıçak açmadı“ diye konuştu.
Yoğun fikstüre ve teknik direktör Carlos Carvalhal`ın rotasyonlarına rağmen son haftalarda formasını bırakmayan Roberto Hilbert, dün akşam 4-2 biten karşılaşma sonrası oldukça üzgündü. İlk yarı göz dolduran, ancak ikinci devre vasatı aşamayan Alman futbolcu, “Yenilmemizin bir çok sebebi var. Yorgunluk bu etkenlerden bir tanesi. Üst üste karşılaşmalara çıkıyoruz. Ancak tüm bunlara rağmen Gençlerbirliği maçına 2-0 önde başladık. Devreyi de bu skorla kapattık. Ancak konsantrasyon eksikliği sonrasında 4-2 yenildik“ dedi. ‘İmkansız gerçek oldu` “İkinci yarı öncesinde ‘maçı kaybedeceksiniz` deseler ne düşünürdün“ sorusuna da tecrübeli oyuncu şu yanıtı verdi: Hayatta inanmazdım. İmkansız bir şey. Ancak futbolda böyle şeyler yaşanıyor...
‘Soyunma odasında herkes sustu`
Kara Kartal`ın genç yıldızı Necip Uysal, 4-2`lik mağlubiyet sonrasında soyunma odasında ağızların bıçak açmadığını dile getirdi. Yayıncı kuruluşa konuşan milli oyuncu, “Böyle olmasını beklemiyorduk. Ancak konsantrasyon kaybıyla birlikte Gençlerbirliği cesaretlendi ve kaybettik. Doğrusu soyunma odasında da herkes üzgündü. Kimsenin ağzını bıçak açmadı“ diye konuştu.
