HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Sabitteki Konu VisuaL Basic 6.0"da oLmuyordu Onun İçin Hatasız 6.0 için Konu Açtım.
GerekLi araçLar:2 Tane Texbox,2 Tane LabeL,1 Tane Button
1 Tane LabeL e Kullanıcı Adı
1 Tanesinide Şifre Yazıyoruz
1 Tane Texbox Boş Kalsın
1 Taneside Şifre Yazın PassawordChar Var Oraya * Koyuyoruz Şifreler * Gözükür
Buttona Şu Kodu Ekliyoruz;
Not: Form2 Açmadan oLmaz Hata Verir
SayqıLar Ruize.
Sabit LütFen
GerekLi araçLar:2 Tane Texbox,2 Tane LabeL,1 Tane Button
1 Tane LabeL e Kullanıcı Adı
1 Tanesinide Şifre Yazıyoruz
1 Tane Texbox Boş Kalsın
1 Taneside Şifre Yazın PassawordChar Var Oraya * Koyuyoruz Şifreler * Gözükür
Buttona Şu Kodu Ekliyoruz;
Kod:
[COLOR=#5D5D5E][FONT=Verdana]MsgBox " Giriş Başarı İle Tamamlandı"[/FONT][/COLOR]
ElseIf Text1 = "Kullanıcı Adı" And Text2 = "Şifre" ThenMe.HideForm1.ShowElseIf Text1 = "" And Text2 = "" ThenMsgBox "Lütfen Kullanıcı Adınızı ve Şifrenizi Giriniz"End IfEnd IfEnd If [COLOR=#5D5D5E][FONT=Verdana]End Sub[/FONT][/COLOR]
Not: Form2 Açmadan oLmaz Hata Verir
SayqıLar Ruize.
Sabit LütFen

