HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Serverımız bugün kısa bir süre sonra bakıma girecektir. Bakımın bitiş tarihi belli değil. Tüm sorunların aşılması için tüm kurulumu baştan yapıp yedeklerimizi yükleyeceğiz.
Tahmini olarak geceye kadar sona erecektir. Fakat beklenmeyen sorunlarla karşılaşırsak yarın akşama kadar sarkabilir. ALINTIDIR ADMİN YAZDI
ARKADAŞLAR AKŞAMA AKSAYABİLİR DEDİ TMM AKŞAMA KADAR OLUR OKADARDA DEDİK
AMA NOOLDU 3GÜNE AKSADI:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:





:m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08:
Tahmini olarak geceye kadar sona erecektir. Fakat beklenmeyen sorunlarla karşılaşırsak yarın akşama kadar sarkabilir. ALINTIDIR ADMİN YAZDI
ARKADAŞLAR AKŞAMA AKSAYABİLİR DEDİ TMM AKŞAMA KADAR OLUR OKADARDA DEDİK
AMA NOOLDU 3GÜNE AKSADI:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:





:m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08:arkadasm madem bu kadar sikayet ediosun siktir git baska pvp ye oyun acılınca ats2 gbi oynuyon ama yussuz herif kac gundur gm yi kotulemek adına acmadıın konu kalmadı madem bu kadar sevmisun siktir git
a.q gm ve admin yalakaları oyun açılmasını bizde isitoyoruz ama admin ve gm verdikleri sözde durmuyolar sizde kendinize yediremiyorsunuz bu işi böle başkalarına küfür ederek yapıyorsunuz
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
