OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

ArkadaŞlar İÇİerİ gİrİnde bakin admİn ne demİŞ

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xdream53
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 390
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Serverımız bugün kısa bir süre sonra bakıma girecektir. Bakımın bitiş tarihi belli değil. Tüm sorunların aşılması için tüm kurulumu baştan yapıp yedeklerimizi yükleyeceğiz.
Tahmini olarak geceye kadar sona erecektir. Fakat beklenmeyen sorunlarla karşılaşırsak yarın akşama kadar sarkabilir. ALINTIDIR ADMİN YAZDI




ARKADAŞLAR AKŞAMA AKSAYABİLİR DEDİ TMM AKŞAMA KADAR OLUR OKADARDA DEDİK

AMA NOOLDU 3GÜNE AKSADI:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:

:):):):):):):m08::m08::m08::m08::m08::m08::m08:
 
arkadasm madem bu kadar sikayet ediosun siktir git baska pvp ye oyun acılınca ats2 gbi oynuyon ama yussuz herif kac gundur gm yi kotulemek adına acmadıın konu kalmadı madem bu kadar sevmisun siktir git
 
a.q gm ve admin yalakaları oyun açılmasını bizde isitoyoruz ama admin ve gm verdikleri sözde durmuyolar sizde kendinize yediremiyorsunuz bu işi böle başkalarına küfür ederek yapıyorsunuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst