OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Visual Basic_Site_Yönlendirme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kolikantos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 746

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Site Yönlendirmesi
Evet Arkadaşlar.Bugün ilk dersimi vereceğim.Gerçi sıradan :)...Öğreteceğim ders site yönlendirmesi yapmak.İlk önce kodumuzu verelim:
Kod:
Shell("C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe Site İsmi")
Yukarıdaki kodu ister LinkLabel'e İster Button'a yazın.
Şimdi.Sonucunda ne olacağını örnek olarak gösteriyim:
9zbv.png

Evet.Yukarıdaki resimde tıkladığınız anda sizi üstünde yazan yere götürecek.Not:Yukarıdaki resim örnektir.Videoda sadecce 1 link yaptım..Şimdi size videolu hazırladım.İzleyin.Oldukça basit...
Unutmadan mesaj koyma kodunuda vereyim:
Kod:
MsgBox("Mesajı buraya yazınız")
Video:
[GAMESELF]6bb9b1fccb7cb46cd92[/GAMESELF]

İyi Günler.
Konu Açıldıysa Özür Dilerim.
Arama Yerinde Hata Veriyor:o
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Konu Daha Önce Açılmadı Gerçekten Güzel Anlatım Yapmışsın..

Sormak İstediğim Bir şey Var.Bunu İnternet Explorer değilde "Varsayılan Tarayıcı"da Açabilmek için Kodlarını Bulabilirmisin ? Gerçekten Güzel Bir Konu..
 
Konu Daha Önce Açılmadı Gerçekten Güzel Anlatım Yapmışsın..

Sormak İstediğim Bir şey Var.Bunu İnternet Explorer değilde "Varsayılan Tarayıcı"da Açabilmek için Kodlarını Bulabilirmisin ? Gerçekten Güzel Bir Konu..

Yaparım sorun değil.Videoda eklerim...
Basit iş :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst