HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Matematik sınavı olduk.
İyi geçti eee baya çalıştık okadarda olsun.
İnşallah +70
Bazıları küçümseyecektir haha 70 bekliyor diye yanlız 10.sınıf MF gayet zordur oyuzden bırakın 60 ı 70ı 55 üstü alıp halay çekenler var.
Her yoruma +rep vereceğim.
+rep gücüm az diyede yorumsuz bırakmayın.
İyi geçti eee baya çalıştık okadarda olsun.
İnşallah +70

Bazıları küçümseyecektir haha 70 bekliyor diye yanlız 10.sınıf MF gayet zordur oyuzden bırakın 60 ı 70ı 55 üstü alıp halay çekenler var.

Her yoruma +rep vereceğim.
+rep gücüm az diyede yorumsuz bırakmayın.

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Bende 10. Sınıf Öğrencisiyim,Bilgisayar Bölümü Okuyorum Bizim Matematik Ve Geometri Dersimiz Yok
Kafam Rahat Anlıyacağın
Aynen Katılıyorum Geçen Sene Bizimde Polinomlar Vardı TM Öğrencisiyim 11. Sınıf TM Dede Vardı Fakat Çok Sıkıcı ve Zor Bir Konuydu Helal Olsun +70 İse 

Bende 10. Sınıf Öğrencisiyim,Bilgisayar Bölümü Okuyorum Bizim Matematik Ve Geometri Dersimiz Yok
Kafam Rahat AnlıyacağınŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 669
