HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Cecco'nun İntikamı | Bölüm 1 Okumadan 2.bölüme yorum atmayınız 
--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------
Siren sesnini duyan TheAPAK polis geldiğini zannederek oradan ayrılmış idi fakat yanılmıştı gelen ambulanstı. Acilen Cecco'yu ve Replicant'ı hastaneye kaldırmışlarıdı, Fatih böbreğindeden 6 kurşun göğsünden 6 kurşun yemiş idi.
Replicant ise böbreğinden roket atrla yaranlanmıştı. Cecco uzun süren bir ameliyat sonucu başarılı bir şekilde yaşamına kavuşmuştu ama Replicant o kadar şanslı değil idi yaşıyacaktı ama böbreğinde bir roket atarla yaşamak zorunda idi. TheAPAK hastaneye gelip fatih'i öldürme yolunda idi yoğun bakımda yatan fatih herşeyden habersiz uyuyordu. bir an için gözlerini açıp TheAPAK'la karşılaştı. musdy123'ün ölümünü kendi gözleriyle gören fatih TheAPAK'ı öldürmek için herşeyi yapabilir idi.
TheAPAK : Ne oldu fatih hani ölümüm senin elinden olacaktı?
Fatih : Seni öldürmeyeceğim süründüreceğim !
TheAPAK : Bak sen şuna musdy123'de böyle demişti zuhahahaha
Fatih: "Kolunda ki serumu çıkartıp TheAPAK'ın gözüne saplayarak bir hamle yapmış idi tüm acılarını unutarak sadece TheAPAK'ı öldürme yolunda idi."
TheAPAK : Bu burada bitmeycek şimdi gidiyorum ama geri döneceğim. "Diyerek oradan ayrıldı."
Replicant : Fatih kardeşim ne oldu burda?
Fatih : Hain TheAPAK geldi bende gözüne serumun ucunu soktum.
" Aradan uzun yıllar geçmiş idi 'Yaklaşık 2 yıl kadar' Cecco ve Replicant sağlıklarına kavuşmuş intikam içinde adeta çıldırıyorlardı."
Net cafeye gitmiş idi TheAPAK'ın çetesinden |xßyReßeLAnGeLx| 'i görmüştü "Fatih in adeta gözü kararmıştı |xßyReßeLAnGeLx|'i Öğrendiği shouling kung-fu'suyla öldürdü. Ve TheAPAK'a mesaj yolladı . "Gel ve Benle Yüzleş." demişti mesajında.
Eski bir fabrikada buluşan 2 düşman adeta 3.dünya savaşını başlatacaktı.
Fatih : Silahda getirseydin yanında kızlık yapmak senin doğanda sonuçta !
TheAPAK : "2 sene içinde gözünün teki alınmış ve kırık koluyla korsanları andırıyordu" hayır getirmedim seni döverek öldüreceğim.
Fatih: Gel ,konuşma ve başla
"arada sıkı bir rekabet vardı fatih vurgupaldik ile TheAPAK'ı yere sermiş yerde yumruklamaya başlamıştı öyle bir yumrukladı ki TheAPAK Yerin 2,5m kadar altına gömülmüştü etraf toz duman idi hiç bir yer gözükmüyordu. bir filim sahnesini andıran bir olay olmuştu o toz duman ın içinden biri gözüktü o
Replicant' idi Fatihe bırak artık yeter okadar ölüye saygın olsun dedi.
Fatih : Ölümü onu ölmekten beter edecem."TheAPAK daha ölmemiş idi."
Fatih bir kamyonet bulmuştu arkasına TheAPAK'ın yaralı bedenini bağlamıştı, ve Artvin'den almanyaya kadar TheAPAK'ı sürmüştü .
Replicant ise koşarak arkalarından geldi. Tamam fatih yeter! demişti fatih'de insafa gelmiş TheAPAK'ı oraya çimentonun içine gömmüştü.
O anda CiqdemS ben kan görmeye dayanamam deyip mezarının üzerine kusmuş idi.
Ve TheAPAK'ın zulümü, Cecco tarafından tum Tukrmmo krallığından kurtulmuşdu. Bir hatıra olarakda TheAPAK'ın kafasını Wolfteam bölümüne asılmıştı
----------------------------------------------------------------------
Bir hikayenin daha sonuna geldik
okduğunuz için teşekkürler.
Replicant ise böbreğinden roket atrla yaranlanmıştı. Cecco uzun süren bir ameliyat sonucu başarılı bir şekilde yaşamına kavuşmuştu ama Replicant o kadar şanslı değil idi yaşıyacaktı ama böbreğinde bir roket atarla yaşamak zorunda idi. TheAPAK hastaneye gelip fatih'i öldürme yolunda idi yoğun bakımda yatan fatih herşeyden habersiz uyuyordu. bir an için gözlerini açıp TheAPAK'la karşılaştı. musdy123'ün ölümünü kendi gözleriyle gören fatih TheAPAK'ı öldürmek için herşeyi yapabilir idi.
TheAPAK : Ne oldu fatih hani ölümüm senin elinden olacaktı?
Fatih : Seni öldürmeyeceğim süründüreceğim !
TheAPAK : Bak sen şuna musdy123'de böyle demişti zuhahahaha
Fatih: "Kolunda ki serumu çıkartıp TheAPAK'ın gözüne saplayarak bir hamle yapmış idi tüm acılarını unutarak sadece TheAPAK'ı öldürme yolunda idi."
TheAPAK : Bu burada bitmeycek şimdi gidiyorum ama geri döneceğim. "Diyerek oradan ayrıldı."
Replicant : Fatih kardeşim ne oldu burda?
Fatih : Hain TheAPAK geldi bende gözüne serumun ucunu soktum.
" Aradan uzun yıllar geçmiş idi 'Yaklaşık 2 yıl kadar' Cecco ve Replicant sağlıklarına kavuşmuş intikam içinde adeta çıldırıyorlardı."
Net cafeye gitmiş idi TheAPAK'ın çetesinden |xßyReßeLAnGeLx| 'i görmüştü "Fatih in adeta gözü kararmıştı |xßyReßeLAnGeLx|'i Öğrendiği shouling kung-fu'suyla öldürdü. Ve TheAPAK'a mesaj yolladı . "Gel ve Benle Yüzleş." demişti mesajında.
Eski bir fabrikada buluşan 2 düşman adeta 3.dünya savaşını başlatacaktı.
Fatih : Silahda getirseydin yanında kızlık yapmak senin doğanda sonuçta !
TheAPAK : "2 sene içinde gözünün teki alınmış ve kırık koluyla korsanları andırıyordu" hayır getirmedim seni döverek öldüreceğim.
Fatih: Gel ,konuşma ve başla
"arada sıkı bir rekabet vardı fatih vurgupaldik ile TheAPAK'ı yere sermiş yerde yumruklamaya başlamıştı öyle bir yumrukladı ki TheAPAK Yerin 2,5m kadar altına gömülmüştü etraf toz duman idi hiç bir yer gözükmüyordu. bir filim sahnesini andıran bir olay olmuştu o toz duman ın içinden biri gözüktü o
Replicant' idi Fatihe bırak artık yeter okadar ölüye saygın olsun dedi.
Fatih : Ölümü onu ölmekten beter edecem."TheAPAK daha ölmemiş idi."
Fatih bir kamyonet bulmuştu arkasına TheAPAK'ın yaralı bedenini bağlamıştı, ve Artvin'den almanyaya kadar TheAPAK'ı sürmüştü .
Replicant ise koşarak arkalarından geldi. Tamam fatih yeter! demişti fatih'de insafa gelmiş TheAPAK'ı oraya çimentonun içine gömmüştü.
O anda CiqdemS ben kan görmeye dayanamam deyip mezarının üzerine kusmuş idi.
Ve TheAPAK'ın zulümü, Cecco tarafından tum Tukrmmo krallığından kurtulmuşdu. Bir hatıra olarakda TheAPAK'ın kafasını Wolfteam bölümüne asılmıştı

----------------------------------------------------------------------
Bir hikayenin daha sonuna geldik
okduğunuz için teşekkürler.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Ne Güzel Hikaye Abi Saol
Artvinden Almanyaya Kadar Beni Sürekledin ve Replicant Koşarak Arkandan Geldi Ha ?
Ne Güzel Hikaye Abi Saol 
Artvinden Almanyaya Kadar Beni Sürekledin ve Replicant Koşarak Arkandan Geldi Ha ?

Artvinden Almanyaya Kadar Beni Sürekledin ve Replicant Koşarak Arkandan Geldi Ha ?

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 83
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 101
