berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Şaka yaptım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dayibey58
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 160

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

“Biraz oyna“ diyen taraftara, “Formayı giy, sen oyna“ yanıtını veren Quaresma, işin aslını FANATiK'e açıkladı.“Rakibi geçmeye çalışırken topu kaybettim. Bir taraftar tepki gösterdi. Ben de formayı teklif edip, ona fırsat verdim. Ama kullanmadı! Benimkisi espriden ibaretti. Tribün olumlu olduğu kadar, olumsuz da tepki gösterebilir. Biz büyük takımın, büyük oyuncularıyız...“

fft1mm1545345.jpg

Beşiktaş`ın Sivasspor karşısında aldığı galibiyet kadar, Ricardo Quaresma ile bir taraftarın diyaloğu yankı uyandırdı... Maçın ikinci yarısında yaptığı top kaybı sonrasında bir Beşiktaşlı, “Biraz oyna Quaresma“ diye bağırdı. Portekizli ise formasını çıkarıyormuş gibi yapıp, taraftarı sahaya çağırdı. Q7, Fiyapı İnönü Stadı`nda yaşananları FANATİK`e anlattı. Uzatmaya gerek yok, söz Ricardo Quaresma`da....


‘Hilbert`i yalnız bıraktım`


“Rakibi geçmeye çalışırken topu kaybettim. Yakın mesafeden bir taraftar tepki gösterdi. Ben de formamı kendisine teklif edip, oynaması için fırsat verdim! Hareketim espriden ibaretti. Taraftar olumlu, olumsuz tepki gösterir. Herkesi çok seviyorum ve Beşiktaş`ta olduğum için mutluyum. Bizlerden büyük işler beklenmesi doğal. Büyük bir kulübün büyük futbolcularıyız. Normal oyunumuzu ortaya koyamadık. Bunun çok nedeni var. Bahane yok, çalışacağız ve kazanacağız. Derbide Hilbert`i yalnız bıraktığım doğru. Ama Sivas maçında onu hiç yalnız bırakmadım. Hilbert yalnız bırakmaya gelmiyor, hata yapıyor! İşin şakası da bir yana çok haklıydı. Daha iyi olacağım...

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst