Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Windows 7 Ultimate SP1 [Denendi!]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zerose35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


WİNDOWS 7 ULTİMATE SP1
' ~ EŞSİZ GÖRSELLİK VE PERFORMANSIYLA MODİFİYE WİNDOWS 7 SP1 SİZLERLE ~ '
:-: ORJİNAL MSDN TÜRKÇE SP1 SÜRÜM KULANILMIŞTIR :-:

~~ Sistem Bilgisi ~~
Yapım: 6.1
Sürüm: 7601 Service Pack 1
Dil: Türkçe
Sistem: x86 (32 Bit)
Boyut: 2.31 GB
Sunucu: Hotfile.com-fileserve.com-duckload.com
Durum: Yüklendi

Kurulum ekranı:


51ba80e1.png

8f267e90.png

ac589ce1.png

4e013b27.png

656472e9.png

8dc69834.png

b588d984.png

5edc1113.png

b7ec9d53.png

e8cc3c3e.png

a239790c.png

06fa8d3c.png




Sistem özelikleri:


f2b01990.png

9ae4730e.jpg


Eksik olan güncellemeler:

9170dd25.png

cf1a2a08.png

96881a66.png

4b5310f9.png

98e40ada.png

cbdbe065.jpg



Birkaç Söz Benden:

Bu calışmada tamemen orjinal Windows 7 Ultimate SP1 Türkçe sürümü kulanılmıştır.
SP1 sonrası cıkan güncelleme entegre edildi, sata raid driverları entegre edilmiştir 6/03/2011 tarihine kadar cıkanlar. 7 yeni tema ilave edildi ve beğenmedim orijinal Wallpaper bazılarını değiştirdim
Ayrıca kurulum bitince masa üstünde iki klasör ve bir txt dosyası var klasörün biri Windows Loader v1.9.7 ve diğeri Windows_7-Vista_Activator_v4.0 (By Nefret imzalı) tamamen türk yapımı olan ve arayüzü türkce olan bir aktivasyon aracı. aktivasyon icin ben bunları kulanıyorum. herkes kendi istedini kulanabilir tabi.
regedit ayarları otomatik olarak uygulanmaktadır bir cok gereksiz servisi devre dışı bıraktım bazı regedit ayarları sonradan aktif oldundan dolayı otomatik regedit dosyasını win 7 dvd'sinin icine atım kurulum bitince ilk masa üstü gelmeden bazı regedit ayarları uygulanmaktadır pc acılınca yani masa üstü gelince dvd icinde olan win7reg.exe sağa klik yaparak yönetici olarak calıştırın ve birkac saniye sonra pc yeniden başlatın, tüm ayarlarınız aktif olacıktır.
yukarıda saymış oldum tüm işlemler (güncelleme entegre, driver entegre, dosya değişimi, modifiye ve registar ayarları) tamamen bir kerede gercekleşmiştir.
kendime has bir paket sayesinde install.wim veya boot.wim tekrar tekrar acarak değil bir kerede tüm işlem gercekleştirildi.Grafik ekran kartınızın aero desteyi yoksa klasik win 7 temasiyla acılmaktadı.



4b2bfa0b.png



fileserve.com




Rokobozz_Win7_SP1.iso kalıp dosyasının dorulama kodları
CRC32: 0AA22C9E
MD5: 2135D5022C51E647DC329CFEB387E11F
SHA-1: A69580180F771BC7D0D6BD9791464EA93AEA9087

VirusTotal-logo.png


VirüsTotal :

 
Hayır herkes indirip kurabilir sonra bilgisayarını windows 7 Sp1 olarak kullanabilir :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst