HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yeni bir lonca kurdum.Oyuna başlıyalı 4gün oldu ve kendi grubumu oluşturmak istedim.
Hiç bir loncayla kavgalı olmak istemiyoruz.
Şuanda gündemde birbirleriyle geçinemeyen loncalar bulunmakta.
Biz onlardan biri olmayacağız.
Loncamız Atatürkçüyüz.ATAmızın bu ülkeye bağışladıgı evlatlarıyız.
(Konuyu uzatmıcam yoksa siyasete kadar gider.
)
Herneyse bir şey daha söylemek istiyorum
Lonca +90
Editli arkadaşlarımızı bekleriz.
Neden editli? :
Çünkü lonca savaşlarında ne olursa olsun bi anlamdada üstünlük sağlamak isteriz her lonca gibi.
Lonca BAŞKANI :JustMyLove
Yorumlarınızı esirgemeyin.
Hiç bir loncayla kavgalı olmak istemiyoruz.
Şuanda gündemde birbirleriyle geçinemeyen loncalar bulunmakta.
Biz onlardan biri olmayacağız.
Loncamız Atatürkçüyüz.ATAmızın bu ülkeye bağışladıgı evlatlarıyız.
(Konuyu uzatmıcam yoksa siyasete kadar gider.
)Herneyse bir şey daha söylemek istiyorum
Lonca +90
Editli arkadaşlarımızı bekleriz.
Neden editli? :
Çünkü lonca savaşlarında ne olursa olsun bi anlamdada üstünlük sağlamak isteriz her lonca gibi.
Lonca BAŞKANI :JustMyLove
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Yorumlarınızı esirgemeyin.
Loncanız Hayırlı Olsun...
Umarım İstediğiniz Mevkii ye Gelirsiniz.
Teşekkür ederim.

