HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
admin güzel yapmışsın oyuna bakıma sokmakla herkez sikayet ediyo du en doğru gm arkan dayım ben,m zehir felen gidi ama gine de arkandayım ben gine yaparım admin kolay bişi yapması zordil yani sen oyunu bakıma soktun için saol 
SAYGILARIMLA

SAYGILARIMLA
zaten öle olcak kardeş bırakmak isteyen bıraka bilir ben ginede oynicam bırakanda bıraksın bizim yararımıza olur zaten serverde lag olmaz en azın dan
benim itemlerim gidmedimi sanki gidi de sövdüm mü admine yo anlayışla karşıladım cümnkü okadar insan bu oyunu oynuyo hangisiyle uraşsın pvp le mi adamlarla mı yha en iğiside zaten bakım dı acılcak oyun düzelcek bundan daha iği olcak inş.
Şimdiden oyunu bırakanlar saolun bırak tınız için sövmeyin ama bırakın admin size napıyo da sövüyosunuz bırakın afferin sesiz ce ama
SAYGILARIMLA
benim itemlerim gidmedimi sanki gidi de sövdüm mü admine yo anlayışla karşıladım cümnkü okadar insan bu oyunu oynuyo hangisiyle uraşsın pvp le mi adamlarla mı yha en iğiside zaten bakım dı acılcak oyun düzelcek bundan daha iği olcak inş. Şimdiden oyunu bırakanlar saolun bırak tınız için sövmeyin ama bırakın admin size napıyo da sövüyosunuz bırakın afferin sesiz ce ama
SAYGILARIMLA
arkadasım biraz haklı biraz haksızsın pvpler %100 kapanıor en fazla 1,5veya 2 ay süren themetin2 vardı oda kapandı ve burda işler iice kötüye gitmeye basladı oyun kapanacak her şekilde sadece zaman gecirmeğe yarıyacak sana yararına değil yani ama isteyen oynar istemeyen oynamaz
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

