mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

admin cok iği yapmış sın içeri gir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tarzan555
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 696
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

admin güzel yapmışsın oyuna bakıma sokmakla herkez sikayet ediyo du en doğru gm arkan dayım ben,m zehir felen gidi ama gine de arkandayım ben gine yaparım admin kolay bişi yapması zordil yani sen oyunu bakıma soktun için saol :)






SAYGILARIMLA
 
zaten öle olcak kardeş bırakmak isteyen bıraka bilir ben ginede oynicam bırakanda bıraksın bizim yararımıza olur zaten serverde lag olmaz en azın dan :) benim itemlerim gidmedimi sanki gidi de sövdüm mü admine yo anlayışla karşıladım cümnkü okadar insan bu oyunu oynuyo hangisiyle uraşsın pvp le mi adamlarla mı yha en iğiside zaten bakım dı acılcak oyun düzelcek bundan daha iği olcak inş.


Şimdiden oyunu bırakanlar saolun bırak tınız için sövmeyin ama bırakın admin size napıyo da sövüyosunuz bırakın afferin sesiz ce ama

SAYGILARIMLA
 
arkadasım biraz haklı biraz haksızsın pvpler %100 kapanıor en fazla 1,5veya 2 ay süren themetin2 vardı oda kapandı ve burda işler iice kötüye gitmeye basladı oyun kapanacak her şekilde sadece zaman gecirmeğe yarıyacak sana yararına değil yani ama isteyen oynar istemeyen oynamaz
 
ya kardeşler bu kapan masını istemiyoruz bukadar kişi oynuyo sizin dediniz oyunlar anca 100 200 kişi oynanıyo yha bu 10 bin kişilik oyun şimdi anla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst