Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Nowitzki: Lokavt sürerse...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan HorribleMan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 177

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Amerikan Ulusal Basketbol Ligi'nin (NBA) son şampiyonu Dalas Mavericks'in Alman oyuncusu Dirk Nowitzki, NBA'deki lokavtın sürmesi halinde bir Alman takımında oynayabileceğini söyledi.

Nowitzki, Dallas'ta basına yaptığı açıklamada, ''Lokavt sürerse ocak ya da şubat ayında Almanya'da oynamayı düşünebilirim. Tüm seçenekleri açık tutmak ve yurtdışında neler olup bittiğini gözlemlemek lazım'' dedi.

NBA'de oyuncular sendikası ve takım sahipleri arasında gelirlerin paylaşılması konusunda anlaşma sağlanamaması üzerine 1 Temmuz'da lokavt kararı alınmış, anlaşmazlığın sürmesi üzerine 2011-2012 sezonunun 1 Kasım'da başlayacak ilk iki haftası iptal edilmişti.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst