Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Exchange Server e-posta hesabı nedir?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DN Angel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 528

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Outlook'taki bazı özellikler Microsoft Exchange Server e-posta hesabı kullanmanızı gerektirir. Exchange Server, işyerlerinde kullanımı amaçlanan elektronik posta tabanlı bir ortak iletişim sunucusudur. Exchange Lisansları Microsoft'tan ve satıcılarından alınabilir.
Kuruluşunuzda Exchange sunucusu kullanılıyorsa, ancak hesabınız olup olmadığını ya da bu hesabı nasıl kullanacağınızı bilmiyorsanız, hesabınızla ilgili yardım almak için kuruluşunuzun yardım masasına veya ağ yöneticisine başvurun.
Genellikle ev kullanıcılarının Exchange Server e-posta hesabı bulunmaz; bunun yerine bir Internet servis sağlayıcısı (ISS) aracılığıyla POP3 e-posta hesabı veya MSN® Hotmail® gibi bir Web tabanlı e-posta hizmetini kullanırlar. POP3 e-posta hesabı kullanıyorsanız, ISS'niz özel hesap bilgilerinizi size verebilir. Exchange Server hesabı olmayan kişiler Outlook'ta Exchange Server gerektiren özellikleri kullanamazlar.
Bu özelliklere ilişkin Yardım'da aşağıdaki gösterimlerden biri yer alır:

  • Bu özellik için bir Microsoft Exchange hesabı gerekir. Birçok kişisel ve ev e-posta hesabı POP3 veya IMAP gibi farklı bir hesap türü kullanır; bunlara Windows Live Hotmail veya Google Gmail dahildir. Bu hesaplar bu özellikle kullanılamaz.

  • Bu özellik için, Microsoft Exchange 2003 veya sonraki bir sürümün hesabını kullanmanız gerekir. Ev hesaplarının ve kişisel hesapların çoğunda Exchange kullanılmaz.

  • Bu özellik için, Microsoft Exchange hesabını Önbelleğe Alınmış Exchange Modu'nda kullanmanız gerekir. Ev hesaplarının ve kişisel hesapların çoğunda Exchange kullanılmaz.
Exchange Server e-posta hesabı kullanmıyorsanız, bu özellikle ilgili Yardım konusunda belirtilen menüleri, komutları ve seçenekleri göremeyebilirsiniz.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst