HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forumu bırakıyorum . Artık forumda olan torpil ve haksızlık gibi olaylardan bıktım usandım . Örn. Bir kız üye forumda 2 ay gibi bir sürede bir yönetici kadar hatta daha fazla +rep'e ve popüleriteye sahip olabiliyor . Uzman üye seçimlerinde adam neredeyse sırf güncel paylaşmış ve uzman oluyor . Nerede adalet ? Bu sebeplerden dolayı forumu bırakma kararı aldım bana göre forumun gidişatı hiç iyi de değil. Çoğu kişi özenti veya kaba tabirle yalaka olmuş ... Sevdiğim herkese iyi forumlar ... Bir supernatural fotosu profile koyuldu diye kaç kişi yaptı öyle fotosunu herkes supernatural hayranı oldu birden ne ilginçtir degil mi ? İşte böyle insanlarla muhattap oluyoruz ...
BÜYÜK İHTİMALLE BU KONUM BAZI KİŞİLERE RAHATSIZLIK VERİCEK VE ONLAR TARAFINDAN EDİTLENECEKTİR.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Güle güle fazla söze grek yok
Görüş Bildirmek Farklıdır, Bir Kişiyi veya Bir Forumu Suclamak Başka..
Avatar Meselesine Bir şey Diyemicem , Doğrudur. Fakat Genel Olarak Turkmmo İle Bir Bağlantısı Yoktur. Forumu Suclayamazsınız. Uzman Üye Seçimlerinde Kimseye Ayrıcalık Tanınmıyor. Burda Kimse Kimsenin Babasının Oğlu Değil. Sonucta Burası Türkiyenin En Büyük legal Forumu.
İnsanlara gider yapma. "Bazı kişiler" falan diyerek. Yolun açık olsun. Baba parasıyla olmuyor kimse emin ol.
Bende Bir SuperNatural Hayranıyım Bu Durumla o Durumun Alakası Yok ama Şunu Söleye bilirim İnan bana Bi Kişi Uzman V.b Şeyler OLuyorsa Hakederek Oluyordur.Burda Para Torpil Geçmez...Forumu bırakıyorum . Artık forumda olan torpil ve haksızlık gibi olaylardan bıktım usandım . Örn. Bir kız üye forumda 2 ay gibi bir sürede bir yönetici kadar hatta daha fazla +rep'e ve popüleriteye sahip olabiliyor . Uzman üye seçimlerinde adam neredeyse sırf güncel paylaşmış ve uzman oluyor . Nerede adalet ? Bu sebeplerden dolayı forumu bırakma kararı aldım bana göre forumun gidişatı hiç iyi de değil. Çoğu kişi özenti veya kaba tabirle yalaka olmuş ... Sevdiğim herkese iyi forumlar ... Bir supernatural fotosu profile koyuldu diye kaç kişi yaptı öyle fotosunu herkes supernatural hayranı oldu birden ne ilginçtir degil mi ? İşte böyle insanlarla muhattap oluyoruz ...
BÜYÜK İHTİMALLE BU KONUM BAZI KİŞİLERE RAHATSIZLIK VERİCEK VE ONLAR TARAFINDAN EDİTLENECEKTİR.

Görüş Bildirmek Farklıdır, Bir Kişiyi veya Bir Forumu Suclamak Başka..
Avatar Meselesine Bir şey Diyemicem , Doğrudur. Fakat Genel Olarak Turkmmo İle Bir Bağlantısı Yoktur. Forumu Suclayamazsınız. Uzman Üye Seçimlerinde Kimseye Ayrıcalık Tanınmıyor. Burda Kimse Kimsenin Babasının Oğlu Değil. Sonucta Burası Türkiyenin En Büyük legal Forumu.
Avatar Meselesine Bir şey Diyemicem , Doğrudur. Fakat Genel Olarak Turkmmo İle Bir Bağlantısı Yoktur. Forumu Suclayamazsınız. Uzman Üye Seçimlerinde Kimseye Ayrıcalık Tanınmıyor. Burda Kimse Kimsenin Babasının Oğlu Değil. Sonucta Burası Türkiyenin En Büyük legal Forumu.
Bende Bir SuperNatural Hayranıyım Bu Durumla o Durumun Alakası Yok ama Şunu Söleye bilirim İnan bana Bi Kişi Uzman V.b Şeyler OLuyorsa Hakederek Oluyordur.Burda Para Torpil Geçmez...![]()
öyle değil işte bu forumda torpil var. haksızlıkda var ama yaşamayanlar bilmiyor bunu . ezbere kkonusmayın

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 706
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
