HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
la inperesablemi nedir ondan 7 - 8 sura 4 savaşçı - 3 ninja 2- şaman geçen bizim bayrağı basmaya geldi biz 7 kişi ile dagıttıkiçeri kaçıolardı
![]()
)))
Boş Konuşup Konuyu Kirletmezsen sevinirim..
en güçlü lonca değilsiniz hava atmayınAmaç-Sonuç ?
la inperesablemi nedir ondan 7 - 8 sura 4 savaşçı - 3 ninja 2- şaman geçen bizim bayrağı basmaya geldi biz 7 kişi ile dagıttıkiçeri kaçıolardı
![]()
)))
Boş beleş işlerle uğraşmıyoruz biz.. Skili sönen veya yatıp içeri girmeyen oyuncu tanımıyorum ben bu oyunda hani.. En iyi loncayız diye bi kaidemiz yok şizofrenik tavırların doğrusu umurdışı konuyu kirletme başka konularda post kas güzel kardeşim :ka19:
İyi Forumlar..
en güçlü lonca değilsiniz hava atmayın
Biz Beraberliğimiz Sonucunda oluşan güzel kareleri paylaştık hepsi bu , En Güçlüyüz Falan Demedik , Nasıl vardıysan bu kanıya


içeri kaçıolardı