HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
walla İÇİme su serptİnİz.. Ben az Önce scar lİght aldim.. YanliŞ bİ seÇİm mİ yaptim dİye ŞÜphe duyuyordum ama bakiyorum kİ herkes scar dİyor.. İyİ kİ aldim..
Ak 47; type89 dan daha İyİ.. Ama Çok fazla sekİyor.. Ak 47 İle tek atabİlİrsİn.. Ama yİne de rÜtben yetİyorsa scar İkİsİnden de daha İyİ.. Ya da m4a1 / m12s.. Bİrİnİ seÇ.. M12s de Çok mÜthİŞ bİ sİlah..
Ak 47; type89 dan daha İyİ.. Ama Çok fazla sekİyor.. Ak 47 İle tek atabİlİrsİn.. Ama yİne de rÜtben yetİyorsa scar İkİsİnden de daha İyİ.. Ya da m4a1 / m12s.. Bİrİnİ seÇ.. M12s de Çok mÜthİŞ bİ sİlah..

herkes banlandı o kadar para vermıs tım tek kalemde ban a... satayım yha
M12s küçük maplerde , yani kısa mesafede etkili bir silah olduğundan scar light seçimin doğru olmuş hayırlı olsun.Ayrıca bana göre Awm,dragunov,m700,msg1 gibi silahlar dışında gp ile alınabilecek en güçlü silah ak-47 ama kullanımı biraz zor , pro işi yani 

ewet haklisin fps.. Yanİ ak 47 yİ m12s gİbİ kullanamazsin.. M12s te basili tut.. Hemen hemen hİÇ sekmez.. Ama ak 47 de basili tutarsan bİr mermİ bİle İsabet etmez.. Ak 47 İle tek mermİ olarak tam kafadan serİ olarak wurman lazim.. Uzak yakin farketmez.. Tek mermİ kafaya;; adam yenİden doĞmaya.. 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 64
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 26

Ateş ettikçe namlu yukarı doğru kalktığında sürekli mouse oynatarak adamı vurabiliriz fakat bu dediğim T.D için geçerli , egypt kapı önünde uygularsanız direkt ACE