mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bug Çözümü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yetoanil
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bug Nedir ?


Bug: Oyundan Kaynaklanan Hatadir. MMOMT2'de Yasanan Bug Ise Chara Girince Hemen DC Atmasi.



Bugda Kalmamak Icin Napmaliyim ?


1-Charini At Ustunde Birakip Oyundan Cikma
2-At Ustunde Isinlanma,Teleporterdan Gecme.
3-Charini Sehirde Degil,Tenha Yerlerde Birak.



Bugdan Nasil Cikarim ?



1-[Benim Kullandigim Yontem] Eger Chariniz At Ustunde Bugda Kaldi Ise Oyuna Girerken Surekli '' CTRL + H '' Yapin. Bunu 3-5 Kere Deneyin Sansiniza Belki Cikarsiniz...
2-Oyunun Bos,Tenha Oldugu Bir Saatte Girin Charinizin Bugdan Ciktigini Goruceksiniz.
3-GM'lere Haber Verin.




Son Olarak RESET ATMAK COZUM DEGILDIR ! RESET ATINCA SW BOSALDIGI ICIN OYUNA ILK GIRDIGINIZDE OYUN TENHA OLUCAKTIR. CHARINIZ BOYLELIKLE BUGDAN CIKAR. YANI RESETLE ALAKASI YOK.
 
Bug Nedir ?


Bug: Oyundan Kaynaklanan Hatadir. MMOMT2'de Yasanan Bug Ise Chara Girince Hemen DC Atmasi.



Bugda Kalmamak Icin Napmaliyim ?


1-Charini At Ustunde Birakip Oyundan Cikma
2-At Ustunde Isinlanma,Teleporterdan Gecme.
3-Charini Sehirde Degil,Tenha Yerlerde Birak.


Çok Sağol Sayende Bugdan Çıktım Ctrl+H yapıp Köyde Bugda Kalmıştım
Bugdan Nasil Cikarim ?



1-[Benim Kullandigim Yontem] Eger Chariniz At Ustunde Bugda Kaldi Ise Oyuna Girerken Surekli '' CTRL + H '' Yapin. Bunu 3-5 Kere Deneyin Sansiniza Belki Cikarsiniz...
2-Oyunun Bos,Tenha Oldugu Bir Saatte Girin Charinizin Bugdan Ciktigini Goruceksiniz.
3-GM'lere Haber Verin.




Son Olarak RESET ATMAK COZUM DEGILDIR ! RESET ATINCA SW BOSALDIGI ICIN OYUNA ILK GIRDIGINIZDE OYUN TENHA OLUCAKTIR. CHARINIZ BOYLELIKLE BUGDAN CIKAR. YANI RESETLE ALAKASI YOK.

saol sayende bugdan çıktım o at ile
 
1 ay oldu gmlerede yazıyoruz bugta kalanlarda konuda cıyoruz bu yazdıklarınıda deniyoruz ama tık yok
neyse bu meslee artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst