HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hade sdce multihack yapsalar tmm bide bot meselesi cıktı şimdi kasılmamıza izin vermiyolar
hade sdce multihack yapsalar tmm bide bot meselesi cıktı şimdi kasılmamıza izin vermiyolar
Katılıyorum
çarı verirmisin kardeş
bu konuda ciddiyim ama TR de hiç çelik ve 65 ve üstü silah giyemedim en fazla çar kastım 52 oda ban yedi
sebebsiz hemde
bu konuda ciddiyim ama TR de hiç çelik ve 65 ve üstü silah giyemedim en fazla çar kastım 52 oda ban yedi
sebebsiz hemdeŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 841
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 661

65 level yapmıs saolsun ama ban yedi giremeden