HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Selamun Aleykum Arkadaşlar;
Bugün sizlere serverimize mysql bağlantısıkurmayı göstericem. Bağlantı Kurarak user editleme paneli yapmayı göstericem. Ben sadece mantığını öğreticem zaten beyni olan bunu öğrendikten sonra mysql'den servere istediğni yapabilir
Hadi Başlayalım ;
İlk olarak serverimize bağlanmak için not defterimize bu kodu yazalım..;
Evet arkadaşlar servere bağlantı kodumuz bu.
mysql bağlantı kodumuzu bir değişkene aktardık yani "mysql_connect"i $dbbaglantisi değişkenine aktarmış olduk. neden mi böyle bişey yaptık?
servere bağlanıp bağlanmadığımızı anlamak için if($dbbaglantisi)
içine yazdık. eğer bilgilerimiz doğru yazdıysak if'in altındaki "Servere Baglanildi." yazısı gelicektir . aksi taktirde yani yanlış bilgiler yazdıysak "else" komutunun altındaki "Servere Baglanilmadi." komutu yazıcaktır.
panelimize attığımzda "Servere bağlanıldı" yazısını gördüysek artık database seçme için kodumuzu yazabiliriz
Database bağlanırsak "Veritabanina Baglanildi" Yazısını alırız. Aksi Halde "Veritabanina Baglanilmadi"; yazısını alırız.
Şimdi Panelimizde "Servere Baglanildi" ve "Veritabanina Baglanildi" yazılarını aldıysak artık user edit için kodlarımızı yazabilir. ilk olarak edit yapıcağımız değişkenleri seçelim yani hp sp felan
arkadaşlar burda $sql değişkenine player kolonunu seçerek oyuncunun ismi ve onun statüsündeki hp sp ve diğer değerleri tanıttık.Şimdi bu $sql komutunu çalıştırmamız gerek yani databaseye kayit için bi komut yazmamız lazım . işte komutumuz;
sql komutumuzu da çalıştırdık . şimdi mysql kaydedildimi onu kontrol etmeye geldi sıra ;
evet arkadaşlar. Oyuncu editlendi komutunu alırsak oyuna girip editli oyunucmuzla ws atabilriz
ASIL ÖNEMLİ NOKTAYA GELDİK !!!
Arkadaşlar biz şuan mysql'e kayıt için php kodlarımızı yazdık. e bu değerleri klavyeden nerden yazıcaz? bunları okurken hiç bunu düşündünüzmü?
bunu indirdikten sonra benim yukarda anlattığım kodlamayı bir arada yazıyım ben onuda bi not defterine atın ve "edit_yes.php" diye kaydedin.
İşte yukardaki anlattığım php kodların biaradaki hali
;
Evet Arkadaşlar Kodları Bi Arada böyle "edit_yes.php" ismiyle kaydedin..
SON OLARAK bu kodların işlev görmesi için bi bedava domaine veya kendi panelinize atın . yani mesela diyelim ;
server.domain.com/
diye bir domainimiz var diyelim. filezilladan sitemize bağlanıp iki dosyamızı atalım yani "edit.php" ve "edit_yes.php" dosyamızı atalım. sonra ;
server.domain.com/edit.php'ye girip oyuncunun bilgilerini girip editleyebilirsiniz.
Alın benim kodladığım edit.php'den bi resim
Buraya Oyuncunun Bilgilerini Girdikten Sonra "Oyuncu Editlendi" komutunu alırsanız oyuncunuz editlenmiştir
ARKADAŞLAR BU ANLATIMA ARTIK +REP VERMEZSENİZ FORUMU BIRAKIN YA
ŞAKA ŞAKA İSTER VERİN İSTER VERMEYİN AMA ALINTI YAPARKEN ALINTI DERSENİZ SEVİNİRİM. KODLAMA "TAMAMEN" BANA AİTTİR !! SABİTLENİRSE SEVİNİRİM...
Allaha Emanet
CWPoet
Bugün sizlere serverimize mysql bağlantısıkurmayı göstericem. Bağlantı Kurarak user editleme paneli yapmayı göstericem. Ben sadece mantığını öğreticem zaten beyni olan bunu öğrendikten sonra mysql'den servere istediğni yapabilir

Hadi Başlayalım ;
İlk olarak serverimize bağlanmak için not defterimize bu kodu yazalım..;
PHP:
<?php
$dbbaglantisi = mysql_connect("serveripsi", "root", "şifre");
if($dbbaglantisi) {
echo "Servere Baglandiniz.";
}
else {
echo "Servere Baglanilmadi.";
}
?>
Evet arkadaşlar servere bağlantı kodumuz bu.
mysql bağlantı kodumuzu bir değişkene aktardık yani "mysql_connect"i $dbbaglantisi değişkenine aktarmış olduk. neden mi böyle bişey yaptık?
servere bağlanıp bağlanmadığımızı anlamak için if($dbbaglantisi)
içine yazdık. eğer bilgilerimiz doğru yazdıysak if'in altındaki "Servere Baglanildi." yazısı gelicektir . aksi taktirde yani yanlış bilgiler yazdıysak "else" komutunun altındaki "Servere Baglanilmadi." komutu yazıcaktır.
panelimize attığımzda "Servere bağlanıldı" yazısını gördüysek artık database seçme için kodumuzu yazabiliriz

PHP:
<?php
$db_secim = mysql_select_db("player");
if($db_secim) {
echo "Veritabanina Baglanildi";
}
else {
echo "Veritabanina Baglanilmadi";
}
?>
Database bağlanırsak "Veritabanina Baglanildi" Yazısını alırız. Aksi Halde "Veritabanina Baglanilmadi"; yazısını alırız.
Şimdi Panelimizde "Servere Baglanildi" ve "Veritabanina Baglanildi" yazılarını aldıysak artık user edit için kodlarımızı yazabilir. ilk olarak edit yapıcağımız değişkenleri seçelim yani hp sp felan

PHP:
<?php
$sql = "insert into player (name, hp, mp, st, ht, dx, iq, gold) values ('$name', '$hp', '$mp', '$st', '$ht', '$dx', '$iq', '$gold',)";
arkadaşlar burda $sql değişkenine player kolonunu seçerek oyuncunun ismi ve onun statüsündeki hp sp ve diğer değerleri tanıttık.Şimdi bu $sql komutunu çalıştırmamız gerek yani databaseye kayit için bi komut yazmamız lazım . işte komutumuz;
PHP:
$kayit = mysql_query($sql);
sql komutumuzu da çalıştırdık . şimdi mysql kaydedildimi onu kontrol etmeye geldi sıra ;
PHP:
if (isset ($kayit)) {
echo "Oyuncu Editlendi.";
}
else {
echo "Edit Basarisiz.Oyuncu Ismini kontrol edin!";
}
?>
evet arkadaşlar. Oyuncu editlendi komutunu alırsak oyuna girip editli oyunucmuzla ws atabilriz

ASIL ÖNEMLİ NOKTAYA GELDİK !!!
Arkadaşlar biz şuan mysql'e kayıt için php kodlarımızı yazdık. e bu değerleri klavyeden nerden yazıcaz? bunları okurken hiç bunu düşündünüzmü?
bunu indirdikten sonra benim yukarda anlattığım kodlamayı bir arada yazıyım ben onuda bi not defterine atın ve "edit_yes.php" diye kaydedin.
İşte yukardaki anlattığım php kodların biaradaki hali
;
PHP:
<?php
$dbbaglantisi = mysql_connect("serveripsi", "root", "şifre");
if($dbbaglantisi) {
echo "Servere Baglandiniz.";
}
else {
echo "Servere Baglanilmadi.";
}
$db_secim = mysql_select_db("player");
if($db_secim) {
echo "Veritabanina Baglanildi";
}
else {
echo "Veritabanina Baglanilmadi";
}
$sql = "insert into player (name, hp, mp, st, ht, dx, iq, gold) values ('$name', '$hp', '$mp', '$st', '$ht', '$dx', '$iq', '$gold',)";
$kayit = mysql_query($sql);
if (isset ($kayit)) {
echo "Oyuncu Editlendi.";
}
else {
echo "Edit Basarisiz.Oyuncu Ismini kontrol edin!";
}
?>
Evet Arkadaşlar Kodları Bi Arada böyle "edit_yes.php" ismiyle kaydedin..
SON OLARAK bu kodların işlev görmesi için bi bedava domaine veya kendi panelinize atın . yani mesela diyelim ;
server.domain.com/
diye bir domainimiz var diyelim. filezilladan sitemize bağlanıp iki dosyamızı atalım yani "edit.php" ve "edit_yes.php" dosyamızı atalım. sonra ;
server.domain.com/edit.php'ye girip oyuncunun bilgilerini girip editleyebilirsiniz.
Alın benim kodladığım edit.php'den bi resim

Buraya Oyuncunun Bilgilerini Girdikten Sonra "Oyuncu Editlendi" komutunu alırsanız oyuncunuz editlenmiştir

ARKADAŞLAR BU ANLATIMA ARTIK +REP VERMEZSENİZ FORUMU BIRAKIN YA
ŞAKA ŞAKA İSTER VERİN İSTER VERMEYİN AMA ALINTI YAPARKEN ALINTI DERSENİZ SEVİNİRİM. KODLAMA "TAMAMEN" BANA AİTTİR !! SABİTLENİRSE SEVİNİRİM...Allaha Emanet
CWPoet
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Altın Konu
Hesap Satış Sistemi
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 101
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 147
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 419
