HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben Forumda 1 Aydan Fazla Süredir Varım Ama ~ Sadece varım Yaptığım Birsey yok Öle Boş 
Eğer Hakkımda Daha Fazla Şey Bilmek İstiyorsan Alt Tarafta .k
Hakkında Bak şimdi,
Adımı Seckin , Soyadımı Bilmesende Olur
Arkadaşlarım bana kısaca bişey demez , genelde Seckin ' dir yani ..
1994 yılındaa 9 ağustos sabahı dünyaya gelmişim.
Yani bir sabah anneciğimin rahatını bozmuşum.
Neyse ölmeyide düşünmüyorum bir 50 sene kadar.
İnsanlara kanım ısındı mı kolay alışırım. İlk görüşmelerde soğuk davranıp , karşıdakinin davranışlarına göre ve zaman geçtikçe tavırlarım değişir .Iıı. Kolay affederim ama çok saçma şeylere uzun süre küs kalablirm. Bi süre tribi çekerim ama bu çok uzun sürerse ....... çekip giderim.
Beni kıskanın mesela , kıskanılmak hoşuma gider. Çok kıskancım sevgilim olmayıp değer verdiğim kişileri bile herkezden kıskanırm .Bu ona aşık olduğumu göstermez , Boş kuruntular peşinde olmayın .
Iım başka , ha bide sevgili ayağı yalann düzenli manita falan hikaye.
Aşkın var oLduğuna inanmıyorum. ( Tek Aşk Fenerbahçe ¦ )
Tabi inananlara saygım sonsuz.
Bende inancak olursam değiştirim bu kısmı.
Gerçekten değerli olan dostlarım var yanımda.
Tabi bisürü arkadaşım var fakat hepsi dost değildir bence.
Sencesi de beni ilgilendirmez umrumda değiL yani.
Şaka yapmaya bayılırım, Gülmeyi çok sewerim.
Sıkılınca çok pis saçmalayabiliyorum.
Hayatım genelde sıradan işte normal bi hayat.
Arkadaşlarımdan çok kazık yemedim, yediklerimde önemli insanlar değildi.
Zaten kazık yiyebilceğimi düşündüğüm insanla arkadaş olmaam.
Telefon elimden düşmez.
İnek olduğum söylenemez, derslerden çabuk sıkılıyorum.
Eveet eveet hayat bazen çok acı ,çok acımasız.
Ama bunlara göğüs gerip, mutlu olmayı becerebilmektir hayat.
Bide bide bide kendinizden başka kimseden emin olmayınız.
Sonra yıkılan siz oluyosunuz.
Diyeceğim şu ki 50 yılda geçmiş olsa Kimseye güvenmeyin.
Bu yüzdendir ki ben şu atasözünü çok severim.
'' Babana bile güvenme ! '' Her neyse ne alaka şimdi konuyla ?
Hayat güvenmeden bitmez dimi :/ Haklısınız !
Off yeter ama arkadaşım ya düşün düşün ne yazcam diye öldüm hala okuyosun.
Başka ne yazmış acaba ? diye.
FazLasını öğrenmek istiyosan, öğrenme bence.
Gerek yok ya sanane ki benden.
Bunu neden mi yazdım ?
- Can sıkıntısı
Yoksa Kimsem , Kendime Sarılır Donarım.

Adım : Seckin
Yaşım : 17 buçuk
Nereliyim : İzmir
Hangi Takımlıyım ? :
Forumu Nerden Buldum ? : Arkadaş Önerisi ~
Forumu Beğendim mi ? : Fazlasıyla .d
Yaşım : 17 buçuk

Nereliyim : İzmir
Hangi Takımlıyım ? :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Forumu Nerden Buldum ? : Arkadaş Önerisi ~
Forumu Beğendim mi ? : Fazlasıyla .d
Eğer Hakkımda Daha Fazla Şey Bilmek İstiyorsan Alt Tarafta .k

Hakkında Bak şimdi,
Adımı Seckin , Soyadımı Bilmesende Olur
Arkadaşlarım bana kısaca bişey demez , genelde Seckin ' dir yani ..
1994 yılındaa 9 ağustos sabahı dünyaya gelmişim.
Yani bir sabah anneciğimin rahatını bozmuşum.
Neyse ölmeyide düşünmüyorum bir 50 sene kadar.
İnsanlara kanım ısındı mı kolay alışırım. İlk görüşmelerde soğuk davranıp , karşıdakinin davranışlarına göre ve zaman geçtikçe tavırlarım değişir .Iıı. Kolay affederim ama çok saçma şeylere uzun süre küs kalablirm. Bi süre tribi çekerim ama bu çok uzun sürerse ....... çekip giderim.
Beni kıskanın mesela , kıskanılmak hoşuma gider. Çok kıskancım sevgilim olmayıp değer verdiğim kişileri bile herkezden kıskanırm .Bu ona aşık olduğumu göstermez , Boş kuruntular peşinde olmayın .
Iım başka , ha bide sevgili ayağı yalann düzenli manita falan hikaye.
Aşkın var oLduğuna inanmıyorum. ( Tek Aşk Fenerbahçe ¦ )
Tabi inananlara saygım sonsuz.
Bende inancak olursam değiştirim bu kısmı.
Gerçekten değerli olan dostlarım var yanımda.
Tabi bisürü arkadaşım var fakat hepsi dost değildir bence.
Sencesi de beni ilgilendirmez umrumda değiL yani.
Şaka yapmaya bayılırım, Gülmeyi çok sewerim.
Sıkılınca çok pis saçmalayabiliyorum.
Hayatım genelde sıradan işte normal bi hayat.
Arkadaşlarımdan çok kazık yemedim, yediklerimde önemli insanlar değildi.
Zaten kazık yiyebilceğimi düşündüğüm insanla arkadaş olmaam.
Telefon elimden düşmez.
İnek olduğum söylenemez, derslerden çabuk sıkılıyorum.
Eveet eveet hayat bazen çok acı ,çok acımasız.
Ama bunlara göğüs gerip, mutlu olmayı becerebilmektir hayat.
Bide bide bide kendinizden başka kimseden emin olmayınız.
Sonra yıkılan siz oluyosunuz.
Diyeceğim şu ki 50 yılda geçmiş olsa Kimseye güvenmeyin.
Bu yüzdendir ki ben şu atasözünü çok severim.
'' Babana bile güvenme ! '' Her neyse ne alaka şimdi konuyla ?
Hayat güvenmeden bitmez dimi :/ Haklısınız !
Off yeter ama arkadaşım ya düşün düşün ne yazcam diye öldüm hala okuyosun.
Başka ne yazmış acaba ? diye.
FazLasını öğrenmek istiyosan, öğrenme bence.
Gerek yok ya sanane ki benden.
Bunu neden mi yazdım ?
- Can sıkıntısı
Yoksa Kimsem , Kendime Sarılır Donarım.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Hoşgeldin Seçkin kardeş KeyifLi ForumLar DiLerim..!
Çok iyi tanıdım ismi belirsiz arkadaşımızı![]()
İmzaya Bi Bakıverseydin <3dur güncelleyeyim konuyu
Hoşgeldin Seçkin kardeş KeyifLi ForumLar DiLerim..!
eyw kardeşm teşekkürler ..
H.g biraz kelimeleri düzgün kullansaydın güzel oLurdu mesela ....... çekip giderim gibi . 

Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 112
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 605
