HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ezikken carına zp çektiğin zamn çarına bişe katarmı yoksa yuksek lwl lerdemi almak gerekir mesela ezikken black marketten bişe çıkma olasığı varmı
Ben alcam zp eziğim daha yeni başladım alsammı almasammı diye sorayım dedim
Ben alcam zp eziğim daha yeni başladım alsammı almasammı diye sorayım dedim
Eziklikle item çıkartma olasılığı düşer diye birşey yok ama SERGEANT 1 olmadan black market oynayamıyorsun benim bi tanıdığımda Staff Sergeant ken M4A1 Goldu vardı.Yani SERGEANT 1 olduktan sonra ZP al bence rütbe fark etmez önemli olan oynamak ve silahı iyi kullanmak okadar.
byksy ye katılıyorum bende oynamayı bilirsen m16 ile oynarsın sen en iyisi m4a1 al oynayisini test et ona göre hareket et sonra =)
Arkadaşlar oynamayı zaten çok iyi oynuyorum ben bu oynu bya öncesindende oynuyorum bıraktım benim güzel çarım vardı altın I harfi varya ondan vardı ıd şifeyi unuttum şimdi oynamaya karar verdim zati çok şey değişmiş ama m 16 ile oynanmıyor kim nerdese desin benim favori silahım kriss super dir 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
