Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Başlat menüsü artık yok!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DN Angel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 305

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Başlat menüsü de değişti: Windows Phone 7'nin giriş ekranındakilere benzer döşemeler, yeni işletim sisteminde başlat menüsünün yerini alıyor. Bu döşemeler, kullanıcıya yüksek oranda esneklik sunuyor.

Masaüstüne ihtiyaç duyan bir program çalıştırdığınızda, alıştığınız Geri Dönüşüm Kutusu ve görev çubuğuna sahip ekranı elde ediyorsunuz. Ancak Başlat düğmesine tıkladığınızda tekrar başlangıç ekranına dönüyorsunuz.

Daha iyi çoklu monitör desteği: Bir monitörde başlangıç ekranı açıkken diğerinde masaüstünü görebiliyorsunuz. Veya her iki monitörde de görev çubuğunu görebiliyor, farklı monitörlere farklı simgeler yerleştirebiliyorsunuz. Farklı monitörlere farklı duvar kağıtları atamanız bile mümkün.

"Charms": MS'un Charms olarak adlandırdığı yeni özellik ile uygulamalar, cihazlar ve ayarlar arasında arama ve paylaşma özelliği geliştiriliyor.
20110914130304.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst