HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Selamun Aleykum arkadaşlar.Ben size herhangi bir dosya veya link vermeyeceğim,sadece yazdığım adımları uygularsanız hem silahlar 0 sp olur hem sınırsız merminiz olur hemde sz-550 mc gelir,bunun yanında asmon,lavithan ve bahama gibi özel kral kurtlarını da kullanabilirsiniz.
Maddelere geçiyorum..
Madde 1:Wolfteam e giriş yapın..
Madde 2:Oda kur a basın kurt avı yapın ve kafanıza göre harita,oyuncu sayısı,round ve süreyi ayarlayın..Ama sakın tamam a basmayın..
Madde 3:Bilgisayarınızın arkasındaki ethernet kablosunu çekin..
Madde 4:Şimdi tamam a basın sonra çarpıya basıp kapatın..
Madde 5:Ethernet kablonuzu takın ve öğreticiye tıklayın..
Oyuncu gelmesini bekleyin.Oyuncu gelince başlayın ve hilenin zevkini çıkarın.Forumda ilk olarak ben yazdım sanırım..Çünkü sabitte böyle bir konu göremedim.Gördüm ama siyanürlü veya herhangi bir lag hack dosyası vardı..Benimki direkt olarak dosyasız ve en güvenilir şeklidir..
İşinize yaradıysa rep vermeniz iyi olur..
İYİ FORUMLAR,İYİ HACKLER!!
Maddelere geçiyorum..
Madde 1:Wolfteam e giriş yapın..
Madde 2:Oda kur a basın kurt avı yapın ve kafanıza göre harita,oyuncu sayısı,round ve süreyi ayarlayın..Ama sakın tamam a basmayın..
Madde 3:Bilgisayarınızın arkasındaki ethernet kablosunu çekin..
Madde 4:Şimdi tamam a basın sonra çarpıya basıp kapatın..
Madde 5:Ethernet kablonuzu takın ve öğreticiye tıklayın..
Oyuncu gelmesini bekleyin.Oyuncu gelince başlayın ve hilenin zevkini çıkarın.Forumda ilk olarak ben yazdım sanırım..Çünkü sabitte böyle bir konu göremedim.Gördüm ama siyanürlü veya herhangi bir lag hack dosyası vardı..Benimki direkt olarak dosyasız ve en güvenilir şeklidir..
İşinize yaradıysa rep vermeniz iyi olur..
İYİ FORUMLAR,İYİ HACKLER!!
Daha önce paylaşıldı![]()
ben zaten konuda belirttim kardeş..Sabitte göremedim bende dedim o zaman paylaşayım da sabite alsınlar herkes yararlansın.

ben zaten konuda belirttim kardeş..Sabitte göremedim bende dedim o zaman paylaşayım da sabite alsınlar herkes yararlansın.![]()
Sorun yok benim için
Ama yönetim sanırım bunu kilitler.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 112
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 93
