HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Başlık yetmediğinden başlığın hepsini yazayım önce
Her Yoruma +rep ve beğeni desek hemen gelirsiniz dimi :m08::m08::m08::m08::m08:
------------------------------------------------------
"2 tane zayıfım olan öğrenciye "peki takdir teşekkür var mı?" diye soran amca belli ki senin okul hayatın da pek parlak değilmş
------------------------------------------------------
Şu hayatta dizilerde uykudan uyanıp saçı hiç bozulmayan kişilere çok imreniyorum.Biliyorum Yanlızda Değilim
------------------------------------------------------
I am 28 years old.Eminim bunu "Ay em yirmi sekiz yirz olt" diye okudunuz inkar etmeyin
------------------------------------------------------
Öğrencilerin %60'ı tαtili seviyormuş. Bence geri kαlαn %40'ı soruyu αnlαmαmıştır.
------------------------------------------------------
İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı. Sonuçta göz ile duyulmuyor yani açık olmasına gerek yok. Haksızsam haksızsın de
------------------------------------------------------
Gittiğim doktor bana günlerin sayılı dese hiç üzülmem valla.Nede olsa sayılar sonsuz
------------------------------------------------------
Hakan Şükür şimdi milletvekili oldu yafutbola dönse gerçek kral olur.Adamın dokunulmazlığı var.Formasını çekmek 6 aydan başlar.
------------------------------------------------------
Nerdeyse her gece gökyüzünde olan nesneyi tamamen kaybolduğu sırada görmeye çalışmamıza "ay tutulması" denir.Az manyak değiliz.
------------------------------------------------------
Nokia firmasının sahibi olsam HTC marka telefona karşı NTC çıkartırdım. Slogan da "HTC'ye değil NTC'ye bak" olurdu.
------------------------------------------------------
Güzel bir film izledikten hemen sonra Facebook'ta filmin sayfasını beğenenler kulübü.
------------------------------------------------------
Kimse e-okulda ki kadar çirkin facebookdaki profil fotoğrafı kadar güzel değildir.
------------------------------------------------------
Espiri yαpmαk için gelen αrkαdαşım "Cemin selαmı vαr"dedi. "αleykümselαm"dedim.Küstü
------------------------------------------------------
Düğünlerde dans eden gelin ile damadın kikir kikir gülmelerine sebep olan konuşmalarını merak eden sadece ben değilim demi ?
------------------------------------------------------
Terminatör kadın oLsa adı "dırdıratör" olurdu kesin.Haklıyım dağılın.
------------------------------------------------------
En büyük sanat; bir elle yağlı yağlı cips yerken klavye tuşlarını yağlamadan yazma sanatıdır. Biliyorum hepiniz sanatçısınız
------------------------------------------------------
Saçımı kestirdiğimde ''mala dönmüşsün lan ehe ehe'' diyen arkadaşıma ''iyi o zaman başka tarafa döneyim'' dedim. felç geçirdi
------------------------------------------------------
Oy atarken gaza gelip sandığın mührünü söktüm ve 10'dan geriye saymaya başladım. Küçük hissediyorum dedim büyük dayak yedim
-----------------------------------------------------
Küçükcen bedava çıkacak diye cipslere elle taciz edenler vardı biliyorum.
------------------------------------------------------
Çakmaktaki gaz seviyelerini dengeleme bir Türk hastalığı olarak kayıtlara geçmeli. Madem Türk'sün dengele görsün.
------------------------------------------------------
Denize girecek olan oğluna "boğulursan gebertirim seni" diyen anneyi tebrik ediyorum.Yamansın
------------------------------------------------------
İngiliz olsaydık eski sevgilimizden "O" diye bahsederken "he/she" demek yerine "it" deme şakasını %93 yapardık gibime geliyor.
------------------------------------------------------
Mesαj αtαrken yαnlisliklα αrαdiginda hemen kαpαtmα tuşunα αbαnip pαnigin zirvesini yasiyorsan selαm ben de sizdenim
------------------------------------------------------
''Aşka susadım.'' diyen romantiğin ağzına bahçe hortumu sokup suyu sonuna kadar açtım.Hak etti bence
------------------------------------------------------
"Bu sefer çok farklı olacak.hep düzenli çalışacağım" dediğim bir yılı daha geride bıraktık.Seneye artık.
------------------------------------------------------
Aldım sınav notlarımı astım duvara duvar ağladı ben ağladım .- Mustafa Ceceli Lisedeyken
------------------------------------------------------
Survivor başlayalı kaç sene oldu. Hiçbir dükkanın camında "Dokunulmazlık kolyesi geldi." yazmadı.Tedirginim
------------------------------------------------------
O kadar güldünüz bi +ReP verin
Hiç olmadı yorum atın
Her Yoruma +rep ve beğeni desek hemen gelirsiniz dimi :m08::m08::m08::m08::m08:
------------------------------------------------------
"2 tane zayıfım olan öğrenciye "peki takdir teşekkür var mı?" diye soran amca belli ki senin okul hayatın da pek parlak değilmş
------------------------------------------------------
Şu hayatta dizilerde uykudan uyanıp saçı hiç bozulmayan kişilere çok imreniyorum.Biliyorum Yanlızda Değilim
------------------------------------------------------
I am 28 years old.Eminim bunu "Ay em yirmi sekiz yirz olt" diye okudunuz inkar etmeyin
------------------------------------------------------
Öğrencilerin %60'ı tαtili seviyormuş. Bence geri kαlαn %40'ı soruyu αnlαmαmıştır.
------------------------------------------------------
İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı. Sonuçta göz ile duyulmuyor yani açık olmasına gerek yok. Haksızsam haksızsın de
------------------------------------------------------
Gittiğim doktor bana günlerin sayılı dese hiç üzülmem valla.Nede olsa sayılar sonsuz
------------------------------------------------------
Hakan Şükür şimdi milletvekili oldu yafutbola dönse gerçek kral olur.Adamın dokunulmazlığı var.Formasını çekmek 6 aydan başlar.
------------------------------------------------------
Nerdeyse her gece gökyüzünde olan nesneyi tamamen kaybolduğu sırada görmeye çalışmamıza "ay tutulması" denir.Az manyak değiliz.
------------------------------------------------------
Nokia firmasının sahibi olsam HTC marka telefona karşı NTC çıkartırdım. Slogan da "HTC'ye değil NTC'ye bak" olurdu.
------------------------------------------------------
Güzel bir film izledikten hemen sonra Facebook'ta filmin sayfasını beğenenler kulübü.
------------------------------------------------------
Kimse e-okulda ki kadar çirkin facebookdaki profil fotoğrafı kadar güzel değildir.
------------------------------------------------------
Espiri yαpmαk için gelen αrkαdαşım "Cemin selαmı vαr"dedi. "αleykümselαm"dedim.Küstü
------------------------------------------------------
Düğünlerde dans eden gelin ile damadın kikir kikir gülmelerine sebep olan konuşmalarını merak eden sadece ben değilim demi ?
------------------------------------------------------
Terminatör kadın oLsa adı "dırdıratör" olurdu kesin.Haklıyım dağılın.
------------------------------------------------------
En büyük sanat; bir elle yağlı yağlı cips yerken klavye tuşlarını yağlamadan yazma sanatıdır. Biliyorum hepiniz sanatçısınız
------------------------------------------------------
Saçımı kestirdiğimde ''mala dönmüşsün lan ehe ehe'' diyen arkadaşıma ''iyi o zaman başka tarafa döneyim'' dedim. felç geçirdi
------------------------------------------------------
Oy atarken gaza gelip sandığın mührünü söktüm ve 10'dan geriye saymaya başladım. Küçük hissediyorum dedim büyük dayak yedim
-----------------------------------------------------
Küçükcen bedava çıkacak diye cipslere elle taciz edenler vardı biliyorum.
------------------------------------------------------
Çakmaktaki gaz seviyelerini dengeleme bir Türk hastalığı olarak kayıtlara geçmeli. Madem Türk'sün dengele görsün.
------------------------------------------------------
Denize girecek olan oğluna "boğulursan gebertirim seni" diyen anneyi tebrik ediyorum.Yamansın
------------------------------------------------------
İngiliz olsaydık eski sevgilimizden "O" diye bahsederken "he/she" demek yerine "it" deme şakasını %93 yapardık gibime geliyor.
------------------------------------------------------
Mesαj αtαrken yαnlisliklα αrαdiginda hemen kαpαtmα tuşunα αbαnip pαnigin zirvesini yasiyorsan selαm ben de sizdenim
------------------------------------------------------
''Aşka susadım.'' diyen romantiğin ağzına bahçe hortumu sokup suyu sonuna kadar açtım.Hak etti bence
------------------------------------------------------
"Bu sefer çok farklı olacak.hep düzenli çalışacağım" dediğim bir yılı daha geride bıraktık.Seneye artık.
------------------------------------------------------
Aldım sınav notlarımı astım duvara duvar ağladı ben ağladım .- Mustafa Ceceli Lisedeyken
------------------------------------------------------
Survivor başlayalı kaç sene oldu. Hiçbir dükkanın camında "Dokunulmazlık kolyesi geldi." yazmadı.Tedirginim
------------------------------------------------------
O kadar güldünüz bi +ReP verin
Hiç olmadı yorum atın
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 470
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 252
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 348
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 960
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 453
